Anonym bruker Skrevet 5. januar 2010 #1 Skrevet 5. januar 2010 Jeg har alltid ønsket meg Ferrari, hele livet har det vært et savn hos meg, Ferrari ville jeg ha! Nå har jeg fått sjansen til å overta en Ferrari, og får billig garasje mot å jobbe litt ekstra i verkstedet.. Har så lyst til å gjøre det.. Men, så har jeg og samboer en avtale om å få flere unger, men en baby passer liksom ikke inn i det å ha Ferrari.. Jeg har aldri ønsket meg unger(ble uplanlagt gravid for noen år siden), min prioritet har vært bil og mekking..hehe Han skjønner ikke dette, og mener at det er barnslig av meg å ønske meg en Ferrari framfor en baby. Det har faktisk gått så langt nå at jeg vurderer å gå fra samboer fordi vi har så ulike prioriteringer.. Det mest faire hadde vel vært å forlate ham, sånn at han kunne funnet ei annen å få unger med.. Problemet er at han ikke vil ha barn med noen andre, da vi har en unge sammen fra før (som er blitt så stor at det ikke er noe problem å være i verkstedet), og han ikke vil ha mine, dine, våre barn.. What to do? Hvis jeg får en unge til, så er det kanskje fire-fem år til jeg kan tenke på å få meg Ferrari.. Og det er så leeenge til..
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2010 #2 Skrevet 5. januar 2010 Kun harry-tasser som kjører Ferrari så du kommer nok til å bli dumpet av både samboer og barn
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2010 #3 Skrevet 5. januar 2010 jada der kom innlegget jeg har ventet på... en eller annen må alltid gjøre narr av andre her inne.... Og kom ikke å si at det er din virkelige problemstilling... Jeg er ikke hi fra forrige innlegg.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2010 #4 Skrevet 5. januar 2010 Hahaha.. Hadde dette vært omvendt, at det var mannen din som var så opphengt i ferrari, så hadde det blitt ramaskrik her på dib\bim.. Da hadde du fått masse innlegg om at han var en drittsekk, og at du burde skille deg, og finne noen andre, eller lure han til å bli gravid.. Og ja, vet at dette var et innlegg, ment for det der hesteinnlegget.. Men det hadde fortsatt blitt ramaskrik om dette var om en mann..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå