Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Har tenkt å bestille en Reimatec vinterdress hos deg. Er det noen spesielle du vil anbefale eller er alle like gode? :).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:) Så ikke denne før nå. Noen som ikke vil sove her.....

Hvor gammel er barnet og kjønn??

Skrevet

Hehe. Det hender de ikke vil sove ja :).

Han er en gutt på 3 år. Har 104 i dress nå,men skal kjøpe en til neste år. Tenker han må ha 110 da :).

Skrevet

Nå har jeg ikke helt oversikten over hva som er igjen for jeg vet det gikk flere dresser ut av butikken i kveld. Jeg skal oppdatere nettbutikken i morgen tidlig/formiddag. Men det er bare 2 mulige dresser igjen i hans str (hvis jeg har 110 hehehe) det er Starr dressen som jeg liker best pga printet eller Evert. Begge er like gode med tanke på vanntetthet o.l.

Skrevet

Ja jeg syns Starr dressen er finest jeg og. Men hvis jeg bestiller den i kveld (bare så ingen andre bestiller den før meg. Hehe). Så kan du heller gi meg beskjed hvis dere ikke har den igjen? :).

Skrevet

jepp:)

Skrevet

Hmmm. Når jeg skulle betale nå så stod det først betaling utføres. Også stod det plutselig The page can not be found. Usikker på om det gikk igjennom. men vi får håpe det :).

Skrevet

Den er ok:) Vet ikke hvorfor den feilen kommer opp for mange:( Sender deg en sms i morgen om status på dressen. Natta

Skrevet

Fins det en internettadresse for oss andre også? Eller er det kun for få utvalgte??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...