Gå til innhold

Hvor har barnetv blitt av?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Går ikke barnetv på nrk1 lengere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Barne-tv er død. Ut og lek i snøen!

Skrevet

nope, kun på nrk 3/super...

 

Skrevet

det var no drit... Jeg har ikke nrk super :S

Har prøvd å søke den frem mange ganger, men får bare opp nrk1 og nrk2..

Skrevet

Jada, og de har fått klage mange ganger pga at mange ikke har NRK super men de fastholder likevel å bare sende den der. Gjør seg populære for tiden, de:)

Skrevet

Det er jo litt "trist" å tenke på, for barnetv har alltid vært på nrk1.

Skrevet

Trist ja :( Barnetv har jo alltid gått der, syns den lille halvtimen med kos var litt godt. Både når jeg var barn og når som jeg er mor:)

 

Jeg får vel sende et sinnabrev jeg også og krysse fingrene for at den skal komme tilbake til nrk1.

 

Forresten syns jeg det er kjipt å betale nrklissens når jeg ikke engang får inn nrksuper, barnetv til vesla var liksom min trøst for å måtte betale:S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...