Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spør du meg så bør man revurdere sin rolle som mor om man seriøst mener man ikke hadde "overlevd som småbarnsmamma" uten et tv-program...patetisk.

Skrevet

Synes noen tar helt av her jeg. Greit nok at drømmehagen har blitt en rutine for noen, skal da andre som er drittlei hele drømmehagen måtte ha samme rutine? Flott at de bytter litt, drømmehagen har tross alt gått hver dag i 2 år.

Skrevet

Drømmehagen fins både på dvd og på nett.

Skrevet

undertegner de som også er lei. den finnes på dvd..

Skrevet

si hva man vil om programmet, men det at nrk har tatt av programmet så brått er det som skaper raksjoner.

Skrevet

Er såååå enig...!!!!

Jenta mi på snart 2 år, er ikke intressert i drømmehagen lengre. Ikke vært det på leeeeenge... Men nå sitter hun å ser på fantorangen og er kjempe fornøyd med å ser Connie Ku, Fiffi +++

Vi har alle dvdène så hun kan se drømmehagen vist hun vil...

Kjøp dvd og sett på 17.30 for dere som har unger som er avhengig!!!!!

Skrevet

tatt så brått av? burde de satt inn på førstesida i VG og varslet da eller? at nå må avvenningen begynne.. haha. de skal jo nå sende det før på dagen. så da får folk spille det inn da. og sette det på 17.30..

Skrevet

Kjenner at jeg blir litt skremt over at noen faktisk, i fult alvor, kan si at et tv-program er en viktig del av å roe ned et lite barn før det skal legge seg om kvelden og at det plager dem at denne rutinen nå blir borte. (står i artikkelen i Dagbladet)

Hva i all verden er problemet med å roe ned babyen/smårollingen med en god gammeldags bok eller noe.... Tv rett før leggetid har jeg aldri sett på som kjempefint!

Har selv barn som er så stort at Drømmehagen aldri har vært spennende.... heldigvis ;)

Skrevet

jeg syns heller de i dagbladet som har funnet ut at dette er en av toppnyhetene for øyeblikket, burde revurdere sin stilling.

greit nok at nyheter bare er en subjektiv samling av verdens hendelser altså, men det er litt vel rar prioritering innimellom

Skrevet

Syns det er helt utrolig at folk kan ta sånn av jeg også...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...