metaMORfose Skrevet 5. januar 2010 #1 Skrevet 5. januar 2010 Dere som strikker/hekler, er sikkert opptatt av garn. Kan dere gi meg noen favoritter, og hva dere bruker dem til? Jeg har liksom holdt meg i babyull/vanlig ull lenge nå, men så har jeg hørt at det finnes så masse fantastisk garn der ute. Belær meg! ))))
Ranveig R Skrevet 5. januar 2010 #2 Skrevet 5. januar 2010 Undertøy: "Askeladen merino-lammeuld", kjøpt hos Nøstebarn. Litt dyrt men veldig drøyt. Garnet inneheld lanolin så det er i utgangspunktet "sjølvrensande" og skal berre vaskast om det blir flekkete/luktar vondt - elles skal det berre luftast mellom kvar gong ein brukar det. Same prinsipp som saueskinn og klede frå Nøstebarn. Blir tynne, lette og varme plagg! 1 nøste på 100g kostar rett under 100-lappen, men ein får 2-5 trøyer/singletar til barn, alt etter størrelse (5 til baby, 3 til 3-4-åring, 2 til 5-6-åring, sånn ca). "Easy" frå Sandnes garn, tjukt ullgarn i herlige fargar, supert til å strikke tjukk, god genser eller andre "ytterplagg". Skal strikkast med pinne nr 7-8, så ein blir fort ferdig. Sånn mellompris, meiner det var 25-30kr for 50g. Men det går jo fort med ein del garn, trur eg brukte 6 nøster på ein genser i str 4 år. "Mauds silkegarn" frå http://www.maudsgarn.no/silkegarn.html Silke er som kjent utruleg slitesterkt og har mange eigenskapar som liknar ulla sine. Har strikka bukse til ungane med trippelt garn (1 tråd Mauds silke og 2 trådar av det den tynne nøstebarnulla), dei er varme og mjuke som ull, men er mykje meir slitesterke! Skal eg strikke fleire bukser slik vil eg bytte ut Nøstebarnulla med f.eks. babyull eller annan superwash-ull, då nøstebarnulla nuppar ein del i vask. Elles strikkar eg med det eg snublar over, dersom eg likar fargen. Det finst ull i utruleg mange variantar (som du jo har oppdaga), eg foretrekker superwash-behandla ull til "sliteklede" som sokkar og bukser/ulldressar og ubehandla til undertøy.
metaMORfose Skrevet 6. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 6. januar 2010 Takk for en kjempefin innføring i garnverdenen )))))) Veldig snilt av deg. Har bestilt noen nøster med silkegarnet nå, og gleder meg til jeg får det. Tenkte å strikke litt mer ulltøy til de to minste snuppene. Har brukt nøstebarnull jeg også tidligere, men som du sier så nupper det en del ved vask i maskin, og jeg må innrømme at ulla mi må gå på ullprogram, ellers blir det ikke brukt. Jeg står ikke og håndvasker, dessverre. Tenkte å strikke Fana-genser, bukse og lue til det minste trollet mitt )), men da blir det vel noe ull som kan vaskes. Har hørt at Du store Alpakka har kommet med et nytt sokkegarn, og det må jeg sjekke ut, selv om jeg kun strikker barnesokker....... voksne har så store føtter. ))))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå