Gå til innhold

Mannen vil på fjellet til helgen.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er medt -29 grader så jeg nekter å dra. Ungene kan jo ikke være lenge ute i slike temperaturer.... eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde jeg ikke giddet, tror jeg. Kommer sikkert mange helger med litt mer levelige temperaturer fremover:)

PS. Fikk epost om at varene var sendt. Thanks:-)

Skrevet

PS: Fikk ikke mail om at min flybillett var på vei!

Skrevet

Hehe, du må bestille sjøl da snuppa!!! ;o)

Skrevet

ja jeg er enig. Synes ikke 30 blå er gøy jeg heller og hva er vitsen når man ikke orker å være ute? Han kan dra med eldste hvis han vil kanskje hehehehe så kan jeg kose meg hjemme foran peisen!

Skrevet

Hrmf..........*går ut og plukker tusenlapper fra pengetreet*

Skrevet

Hadde heller kost meg hjemme;o)

@Monajenten: Når du først er ute og plukker, så ta med noen ekstra lapper da. Jeg mener, vi skal jo ut hver kveld:-D

Skrevet

Ja, jeg skal se hva jeg kan få rasket med meg! Høstet litt før jul, men tror det henger en del igjen:-P

Skrevet

Jeg skal også på fjellet...til Røros, meldt -29 grader.

Men jeg skal på hyttetur med to venninner jeg da, uten barn, så da bryr vi oss ikke så hardt om temperaturen, der vi skal sitte inne foran peisen og drikke rødvin ;D

Skrevet

Det er jo koselig da:) Ikke fult så kos med 3 unger som skal ut inn og ut inn hele helgen. En ting er å kle på seg, men ansiktet o.l. blir jo grisekaldt.

Skrevet

Nei, jeg hadde ikke giddet å dra på fjellet med unger i slikt vær, for å svare på det du egentlig spurte om ;)

Skrevet

Nei, det er for kaldt synes jeg! Nærmere februar\mars nå så blir det flott på fjellet sjø:o))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...