Gjest Skrevet 5. januar 2010 #1 Skrevet 5. januar 2010 Ropte 2 åringen til meg i dag, og avsluttet med: "Jeg trenger en reperasjon" hehe Holdt på å le meg ihjel..... Helt klokkerent kom det også....
LadyLuck & Skrevet 5. januar 2010 #2 Skrevet 5. januar 2010 lol.. Omtrent som når treåringen her satt syk i senga midt på natta å gren.. Spurte hva det var, "nesen min virker ikke lengre, vi må til doktoren å kjøpe ny" måtte bare le der jeg satt
Gjest Skrevet 5. januar 2010 #3 Skrevet 5. januar 2010 Ja hehe den var god Hadde det bare vært så vell
Hikken Skrevet 5. januar 2010 #4 Skrevet 5. januar 2010 Hihi ) Da lillebroren min var liten hadde han fått no halsgreier og måtte til legen. Da spurte han mamma: "Kan jeg ikke bare få en blyant i rompa som jeg pleier når jeg er syk?" (termometer, for de som ikke skjønte det ;o)
Gjest amandine Skrevet 5. januar 2010 #5 Skrevet 5. januar 2010 Ha ha ha eller(med fare for å bli gjenkjent) som den gang 2åringen her i huset: Roper med panikk i stemmen MAMMA! MAMMA! Hodet mitt sitter fast!! Jeg lett panisk, selvfølgelig, men rekker ikke inn på rommet hennes før hun fortsetter: Oppå halsen min...
Galskapens overhode Skrevet 5. januar 2010 #7 Skrevet 5. januar 2010 Den var bra! Minsten var syk med kyssesyke og alvorlig halsbetennelse før jula. Han måtte få væske intravenøst pga dehydrering. Etter et par dager hadde han kommet seg litt men var fortsatt veldig sykelig. På ettermiddagen lå han å ynket seg i senga etter å ha fått smertestillende og siden han er så glad i melk spurte jeg ham - Vil du ha litt melk lille venn? Da svarte han med en litt sutrete stemme -Neeei, kaffe.. Da lo jeg så jeg nesten tisset på meg. Kaffe var det flørste han ba om når han endelig klarte å drikke igjen.. HA HA Det skal ses at han er en liten kaffeskvett-tyv i hverdagen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå