Gå til innhold

Bilsete

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når vokste deres barn ut av de miste bilsetene(0-13kg)

Vi har måttet tatt ut alle innleggene i stolen for at gutten skulle sitte behagelig. Han er 7 uker og veier 5 kg og er 58 cm lang. Håper han ikke vokser så fort, for det er så kjekt med denne stolen med base til(akta graco)

Hvilket sete velger dere etter dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har en stor gutt (4,6 kg og 56 cm ved fødsel). Hadde akta graco, men måtte bytte nå like før han er 6 mnd. Selene er rett og slett blitt for korte, og med vinterklær er det kul umulig å få ungen inn i det minste setet lengre.

Har ikke fått veid og målt han på helsestasjonen ennå (6 mnd kontroll neste uke), men han er litt over 10 kg og ca 73 cm nå (sånn ca)

Skrevet

opps... glemte å skrive at vi har besafe izi combi nå

Skrevet

Min bruker det sete fortsatt, men vi skal kjøpe nytt i løpet av uka. Har ikke helt bestemt meg for sete, men det blir AG Cosmic Comfort S eller BeSafe Combi.

Ho er snart 9 mnd, ca 10 kg og 74 lang.

Turbotrollet, har du stilt selene bak da? Ser at datteren min er ca like stor som gutten din (du har en stor gutt forresten :) ) og ho får plass, det begynner å bli lite, men ikke umulig.

Skrevet

her brukte vi brio som første bilstol (0-13kg). Var å kjøpte nytt i går, besafe izi combi. gutten er snart 11 mnd og ca 9.5 kg.

Skrevet

Vi funderer åsså på om det er på tide å bytte sete snart. Tror vi kommer til å velge besafe izi combi. Var det ikke dette som fikk best i test?? Hatt maxi cosi til nå. Vært veldig fornøyde. Kan ikke skjønne at det er til 13kg. Det får jeg VIRKELIG ikke til å stemme. :)

Skrevet

Hei, vi har acta graco sete til snuppa vårs, hun er rett over 9 mnd ca 67 cm og 9 kg, nå må vi bytte da selene er for korte ja ( idiotisk ) Sitter jo skikkelig trangt me bobledress på nå : / Vi skal kjøpe besafe x1( det med isofix feste) tror jeg det var :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...