Gå til innhold

3D ultrayd :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg bestilt meg 3D-ultralyd, som er i slutten av januar! Gleder meg :):) er jo ikke så ofte en er gravid akkurat :P også er det greit å kanskje få bekreftet kjønnet, er visst ei lita tulle :)

Noen som har erfaringer med Ultralydklinikken på Lysaker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg er gravid uke 29+3 idag, og skal på 3D-ultralyd på Ultralydklinikken på Lysaker imorra:):):)

Gleder meg så utrolig masse til å se lille prinsen igjen!! Håper de klarer å få noen bra bilder av ansiktet hans, sånn at vi kan få se ansiktstrekk og sånn som jeg har sett på andres bilder. Det er jo helt fantastisk!

Jeg kan jo skrive her etter at jeg har vært der, og fortelle hvordan jeg synes det var der:)

Gleeeeder meg såååå!!!!

Skrevet

Jeg tenkte også å bestille UL på Lysaker, vet dere om man må bestille i god tid på forhånd?

Skrevet

Hei hei...

Vi skal også på ultralydklinikken på Lysaker. Skriv gjerne hvordan det var der, når du er ferdig! Vi skal neste fredag 15.1 - da er jeg akkurat 29 uker på vei.

Syns det var veldig greit å bestille time der også. Du får opp forslag på ledige timer når du er inne på nettsiden der. Er du fleksibel, tror jeg man kan få time ganske raskt dersom man ønsker det. Vi bestilte nå på søndag, og kunne få timer allerede fra og med neste mandag (11.1), men fant ikke noe som passet oss før fredagen...

Skrevet

Jeg har også bestilt time der, skal dit 5.februar :-)

Skrevet

Hei igjen:

Nå har vi vært på 3D-UL på Ultralydklinikken, og det var en helt fantastisk opplevelse!!!! De 900 kr var verdt det assa:)

Lille gutten vår er jo såååå fin vettu:) Fikk kjempebra bilder, og det var så moro å se han! Han smilte, gned seg i øyet( vi så han gjespa, og så var han sikkert litt trøtt) og var helt perfekt der han lå:)

Han mannen synes han hadde overleppa mi, hehe:)

Nei, jenter, DETTE må dere bare gleder dere til!!Vi hadde iallefall en helt utrolig flott opplevelse, og fikk se hvordan lille gutten vår ser ut:) De søte, små bollekinnene vettu:) Og for noen søte føtter og tær...hihi:)

Utrolig flink og morsom han som driver stedet også!

Skrevet

Åååå, nå gleder jeg meg bare SÅ masse!! :):) Klarer ikke vente til 27.januar nesten :) men blir jo bare pent nødt til det....

Skrevet

jeg skal dit 01.februar, er da akkurat 29 uker på vei:) Har hørt bare bra om stedet og gleder meg ikke akkurat noe mindre etter å ha lest hva Cammie82 skrev :D

Skrevet

Jeg skal dit i morgen!!! Herregud, som jeg gleder meg til å tyv-kikke på jenta i magen. Mannen min har ikke anledning til å være med forsi han pendler til utlandet, og kommer ikke hjem før i slutten av januar, men etter hva jeg forstår kan jeg få med dvd med litt film og bilder. Stemmer ikke det? Noen som vet?

Skrevet

Jeg skal også på 3D på Lysaker, den 1. februar :-) Nå begynte jeg å glede meg vanvittig av å lese dette! Samboeren min får også se babyen vår for første gang, så jeg regner med at det blir en fantastisk opplevelse. Håper bare den viser seg ordentlig fram for oss :D

Har forresten begynt å bli litt bekymra med tanke på kjønn. Fikk høre det er en jente på ord.UL, og jeg har holdt meg lenge, men nå i det siste har jeg begynt å kjøpe masse jenteklær... Hehe. Så hvis det viser seg å være en gutt likevel nå så har jeg en del klær å selge ;p

Skrevet

skal ikke før 24. ferbuar jeg da. Er da 26+6. Fikk vite på ul rett før jul at det er en gutt i magen, men på ordinær ul nå 4. janaur, knappe 2 uker etter fikk vi vite at det er ei jente. Så nå håper jeg at 3D ul vil avsløre helt sikkert om det er jente eller gutt :) Er så nysgjerrig vet du ;)

Skrevet

Jeg skal dit 17feb og gleder meg masse til å se den lille.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...