Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 5. januar 2010 #1 Skrevet 5. januar 2010 Jeg blir sprø her.... Hvor ofte renser dere rørene? Vi har hatt karet i 2,5 år uten å rense rørene. Har rett og slett ikke visst at man må gjøre sånt. Når jeg fant det ut, kjøpte jeg et stoff på bademiljø som jeg hadde i badekaret. Masse dritt kom ut av rørene. Skikkelig guffent. Kjøpte en til flaske med det stoffet og kjørte igjennom en gang til. kom en del guffe da også, men tenkte at det var godt nok. Nå har ungene badet og jeg har hatt en desinfeksjonstablett i karet etterpå. Når jeg trakk ut vannet lå det mye støvaktig guffe i bunnen av karet. ARGH!!! Er det flere som har det sånn? Er badekaret ødelagt??
solei Skrevet 5. januar 2010 #2 Skrevet 5. januar 2010 Vårt er 11 år gammelt. Renser det 1-2 ganger i året. Vasker selvsagt mye oftere. vi kjører klor oppi og fyller karet helt opp. Så kjører vi 10 min med bobler og massasje. Da renser rørene seg skikkelig. Har aldri brukt annet enn klor. Vi bruker bobblene skjeldent så derfor rengjør vi det ikke oftere. Er ikke særlig mye skit som kommer ut heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå