trillemamma Skrevet 5. januar 2010 #1 Skrevet 5. januar 2010 Pappaen har snart bursdag og jeg har funnet en butikk hvor vi kan få trykt opp t-skjorter med eget mønster. Jeg tenker på fotavtrykkene til lillemor, men hva skal jeg ha med fra storebroren? Det må jo være noe etter han også og fotsporene til en niåring? Kan ikke noe for det, men jeg synes ikke det er noe søtt når føttene begynner å bli store. Skrive noe? Ja, han kan jo det, men hva skal han skrive? Ikke er han noe glad i å skrive heller. Det er faktisk noe av det verste han kan gjøre.
♥♥♥ Skrevet 5. januar 2010 #2 Skrevet 5. januar 2010 liker han bedre å tegne da? ellers er vel kanskje håndtrykk søtere enn fotavtrykk når barna er store...
trillemamma Skrevet 5. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 5. januar 2010 Ja, det liker han, kanskje han kan lage en fin tegning. Spurte han nå, tegning vil han lage.
*Pæreis* Skrevet 5. januar 2010 #4 Skrevet 5. januar 2010 Å det er ikke meg imot om du vil være snill å dele linken til den siden der du bestille disse t-skjortene fra:)
LadyLuck & Skrevet 5. januar 2010 #6 Skrevet 5. januar 2010 hva med det "spor" diktet.. husker ikke navnet.. noe om "jeg setter mine spor, selv om jeg er liten" eller noe sånt.. husker ikke helt.. (googler nå..)
trillemamma Skrevet 5. januar 2010 Forfatter #8 Skrevet 5. januar 2010 Det diktet har jeg faktisk, det henger på veggen her.
LadyLuck & Skrevet 5. januar 2010 #9 Skrevet 5. januar 2010 Det hender du blir lei deg, Fordi jeg er så liten, Jeg setter merker alle steder Og gjør deg ganske sliten Men hver dag blir jeg større Ja, en dag blir jeg stor, Og alle mine avtrykk Blir bare svake spor Her er mitt lille avtrykk Så du kan huske og forstå hvor søte hender jeg hadde den gang de var små
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå