lanoforliten Skrevet 5. januar 2010 #1 Skrevet 5. januar 2010 Evnt hva annet kan jeg gjøre for den lille pasienten min?
Gulosten™ Skrevet 5. januar 2010 #2 Skrevet 5. januar 2010 Ja det hjelper. Nesespray, og sove med hodeenden hevet. De får vondt pga økt trykk når de ligger flatt bakover med hodet.
LadyLuck & Skrevet 5. januar 2010 #3 Skrevet 5. januar 2010 skyll øret med lunket vann, tørk forsiktig med en q-tips. drypp i noen dråper ME (om du har) og bruk nesespray/dråper i nesa.. Paracette kan være lurt på kvelden for å få "pasienten" til sove
lanoforliten Skrevet 5. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 5. januar 2010 Veldig takknemlig for svaret!!
LadyLuck & Skrevet 5. januar 2010 #6 Skrevet 5. januar 2010 lol.. srry.. MM (lenge siden jeg hadde sånt, så roter vist med forkortelsene)
*Pæreis* Skrevet 5. januar 2010 #7 Skrevet 5. januar 2010 Olje er supert mot verk i øret:) Her kan du velge fritt mellom matolje og babyolje:) Drypp/tøm noen dråper i øret:)
lanoforliten Skrevet 5. januar 2010 Forfatter #8 Skrevet 5. januar 2010 Takker for svar. Er det sånn at han nå kommer til å ha så vondt at han verker hull på trommehinna eller kan verken gå over i løpet av natten? Dette er nemlig første gang han har det. Er 4 år..
*Pæreis* Skrevet 5. januar 2010 #9 Skrevet 5. januar 2010 Om han har veldig vondt, så kan du jo ringe legevakta å høre med dem. Kanskje dem vil du skal komme med han.. God bedring:)
LadyLuck & Skrevet 5. januar 2010 #11 Skrevet 5. januar 2010 srry.. blanda MM (morsmelk) og MME (erstatning). er tross alt snart ett og et halvt år siden jeg styrte med sånt =)
LadyLuck & Skrevet 5. januar 2010 #12 Skrevet 5. januar 2010 http://www.barnetmitt.com/barnetmitt/innhold/barn_3_5_aar/akutt_oereverk_hos_barn
FruTB Skrevet 5. januar 2010 #13 Skrevet 5. januar 2010 Nesespray og smertestillende er det aller beste mot øreverk. Om allmenntilstanden i tillegg er veldig dårlig, så blir det ofte gitt antibiotika. Har nettopp hatt det her i hus - ikke mye moro :\ Go' bedring!
1 på 2 og 1 i magen Skrevet 5. januar 2010 #14 Skrevet 5. januar 2010 Sønnen vår har dren pga mye ørebetennelse. Jeg kan skrive under på at Paracet er det eneste som virkelig hjelper når det trykker som verst. Det kan variere veldig hvor lenge ørebetennelser varer, men går det hull på trommehinna så pusset kommer ut reduseres trykket og smertene forsvinner som regel. Ville drøyd med å kontakte lege til det har gått noen dager, som regel går det jo over av seg selv og de er uansett restriktive med antibiotika, men er man veldig usikker skader det jo aldri å ta en telefon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå