Gå til innhold

ENDELIG har jeg klart å velge vogn....det ble denne;

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Humre humre, ung mor?? Konservativ jeg da, og synes ikke dødningskaller har noe med babyer å gjøre...

Skrevet

He he, neida! Jeg er 33 år og venter mitt tredje barn;)

Nå er jeg så "harry" at jeg synes dødningskaller er litt kult, spesielt når de er laget av krystaller:)

Har sansen for det superfeminine også, så det blir nok mye rosa blonder og blomster også:)

Skrevet

Vogna så grei ut, men et grusomt design...

Skrevet

ha ha morsomt. Dette kan du da ikke mene HI? HUff.... Tror du tuller jeg :P

Skrevet

He he, her var det ikke mye aksept for et litt annerledes valg;)

Lykke til med vognvalg til alle dere andre:)

HI

Skrevet

Vogna var kjempefint og så praktisk ut.

Men dødssymboler i form av dødingehoder etc. synes jeg er makabart på ei vogn!

Irriterer meg at kjedebutikkene også skal ha dødingehoder på gutteklærne - min sønn får ikke gå rundt med dødssymboler på klærne!

Skrevet

tøff vogn :-) :- til gutt da vel å merke:-)

Skrevet

Syns ikke noe om vogna, ville aldri valgt den. Men alle kan jo ikke ha samme smak hadde nå blitt grufullt kjedligt å gått tur me den lille da... Så d ska du ha, du våger nå å vise deg fram. D viktigste e jo at d er du som skal like vogna, ikkje dei du går forbi...

Skrevet

Jeg håper du blir fornøyd med vogna. Ikke enkelt å finne en vogn man liker og som man i tillegg skal syntes virker praktisk.

En ting er sikkert, du får en vogn som man legger merke til. Folk mener jo alltid noe om alle andres valg, men hva betyr vel det om du selv er fornøyd? Lykke til!

Så slipper du å ta feil vogn. Det er mange som velger de sammme vognene.

Skrevet

å herregud så mye bedre virtende idioter som gjemmer seg bak anonym knappen det er her.... liker du vogna så er det heldigvis samme faen for andre... bah blir så oppgitt, personlig syns jeg den var fin jeg=) er værre med de som kaller ungene sine for kugen eller noe sånn tragisk som man vet de blir mobba for en og ha dødningshode på vogna?? voks opp, dere er mødre\vordene mødre jo...

Skrevet

Fy for en utrolig stygg vogn,

Skrevet

Den var Digg :-)) Men kan du ha sportsvogn delen begge veier????

Skrevet

Overraskende men morsomt med så mange reaksjoner:)

Jeg er veldig fornøyd med å ha funnet en vogn som er litt annerledes og, etter MIN smak, kul:) Jeg har allerede prøvd ut de tradisjonelle vogntypene à la Simo til de andre barna mine, så nå når jeg skal ha min tredje og siste, ville jeg velge akkurat den jeg hadde mest lyst på.

Ja, det er heldigvis jeg som skal trille den, og ikke de anonyme her inne.

Til deg som lurte på det med sportsdelen; ja, den kan snus begge veier. I tillegg kan både sportsdelen og bagdelen heves eller senkes, sånn at man får vogna i den høyden man vil. Det var en av funksjonene jeg falt for, jeg synes det er greit at bagvogna er litt høy, men sportsvogna foretrekker jeg litt lavere når barnet blir litt større.

Lykke til til alle dere andre, håper dere alle finner en vogn dere blir fornøyd med:)

Skrevet

Sprekt vognvalg :) man skal velge akkurat den vogna en selv liker, og ikke bry seg om hva andre synes. Spesielt ikke anonyme på et nettforum ;)

• 2 uker senere...
Skrevet

Ooh, samme vogn som meg jo :D bortsett for at jeg har den rosa Rebel Princess versjonen... og vi får en gutt....

Skrevet

Oi, så morsomt:) Har ikke sett den versjonen du har. Har du brukt den til jente, eller kjøpt den nå fordi dere trodde dere skulle få jente?

Hva gjør du i så fall med vogna? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...