Anonym bruker Skrevet 5. januar 2010 #1 Skrevet 5. januar 2010 Ble dere smittet ved at dere hadde sex med kondom eller hadde dere ubeskyttet sex? Har hørt at man kan bli smittet selvom man bruker kondom, så jeg lurer på hvor stor sjansen er for det. Blir veldig takknemlig for svar.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2010 #2 Skrevet 5. januar 2010 Det er vanskelig å si når man ble smittet siden viruset kan ligge og ulme i kroppen i flere år før det plutselig bryter ut. Er sinnsykt mange som har viruset uten å vite de fordi de ikke har hatt angrep enda. Man tenlker man litt logiskt så kan det fint smitte selv om en bruker kondom. Områdene strekker seg jo lang utenfor det kondomen dekker.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2010 #3 Skrevet 5. januar 2010 Tja, kjønnsvorter smitter ved slimhinnekontakt, så man dekker vel det meste (hos menn) når man bruker kondom. Det er vel (som alltid) slik at kvinner lettere blir smittet enn menn....
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2010 #4 Skrevet 5. januar 2010 Kjønnsvorter er så stor smittefare på, at hvis noen ikke har vasket hendene etter toalettbesøk, og du tar i håndtaket etter dem, for og så tørke deg. Kan du bli smittet.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2010 #5 Skrevet 5. januar 2010 19:06, det du sier tror jeg ikke stemmer. Kjønnsvorteviruset lever ikke på døde ting etter det jeg har lest.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2010 #6 Skrevet 5. januar 2010 Trodde ikke jeg heller, derfor jeg forhørte meg om det. Og legene sa da at det hadde vært mange tilfeller det hadde skjedd.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2010 #8 Skrevet 5. januar 2010 http://www.lommelegen.no/330190/hvordan-smitter-kjonnsvorter At folk ikke kan lære seg og bruke GOOGLE før de legger ut tråder her alså....grr....
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2010 #9 Skrevet 5. januar 2010 Fy faen å driti ut anonym!! Jeg har forhørt meg med leger om det.. Idiot kjerring!
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2010 #10 Skrevet 5. januar 2010 20:55, hva mener du med at folk skal lære seg å bruke GOOGLE før de legger ut tråder? Jeg er HI som har lagt ut tråden her og i linken du legger med står det ingenting om det jeg lurte på i hovedinnlegget. Dessuten så spurte jeg om personlige erfaringer fra andre her. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå