Lolisen Skrevet 5. januar 2010 #1 Skrevet 5. januar 2010 Noen som kan anbefale et merke? De må være veldig varme, lette og ikke for stive
Lolisen Skrevet 5. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 5. januar 2010 Får jeg kjøpt de i barneutstyrsbutikk?
Dronningen! Skrevet 5. januar 2010 #6 Skrevet 5. januar 2010 Det er jeg faktisk ikke sikker på men du får kjøpt de i sportsbutikker...
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 5. januar 2010 #7 Skrevet 5. januar 2010 jeg digger reima sine, og sug lut anbefalte tidligere i sta bogerud sine. så det fins nok mange gode votter
It's all about me Skrevet 5. januar 2010 #9 Skrevet 5. januar 2010 Iallfall ikke Reima. De kan virkelig dresser, men votter suger de på. Har prøvd 3 forskjellige og ingen holder spesielt bra på varmen. Men de er i det minste vanntette til en viss grad. Tenkte jeg skulle teste Hestra etter at jeg har lest at så mange annbefaler de her inne og jeg har det merke selv.
RockMyWorld Skrevet 5. januar 2010 #10 Skrevet 5. januar 2010 Mini her har både hestra og reima sine med ullfor (sistenevnte er ikke vanntett, men hun har aldri blitt våt). Den største forskjellen for mini her er at hun får et bedre grep med reima sine, men vi bruker begge og er fornøyd med begge!
Mom2Two Skrevet 5. januar 2010 #12 Skrevet 5. januar 2010 Enig med Frokostquiz, ReimaTec-vottene suger virkelig!!! Men dresser kan de! Sverger til HESTRA her også.
padda+rompetroll Skrevet 5. januar 2010 #13 Skrevet 5. januar 2010 Har kjøpt Hestra sine fjellvotter med løst ullfor, sitter godt, men snuppa blir faktisk litt kald på fingrene. Noen bedre forslag??
hippopotamus! Skrevet 5. januar 2010 #14 Skrevet 5. januar 2010 Troll er vanntette nok, men varme er de ikke. Begge mine små er iskalde på hendene hvis de er ute i mer en 10 min med de på. En normal stavanger vinter kunne de sikkert virket greit, men med snø og 10 minus holder de ikke mål. Vi skal kjøpe hestra siden det er så mange som skryter av de her
LOTP i Barneparadis<3<3<3 Skrevet 5. januar 2010 #15 Skrevet 5. januar 2010 Jeg spurte i bhg i dag og ungene var ikke blitt kalde med Reima vottene. -14 grader her i dag. Hadde en kunde her om dagen som kjøpte Hestra votter og ungen var fortsatt kald. Så hun kjøpte Reima også og hun mente at de var varmere:) Så folk har forskjellig erfaring. Selv har jeg årets reima hansker og så lenge jeg er i aktivitet så er det varme og gode. Min erfaring er forresten at MANGE kjøper for store votter til ungene. Da blir de kalde uansett merke.
Gjest Skrevet 5. januar 2010 #16 Skrevet 5. januar 2010 Isbjorn of sweeden, har både de og hestra, liker isbjorn sine bedre faktisk:-) Kjøpte mine på xxl. Har glidlås langt ned og er lete å få på.
MammantilPatrick Skrevet 5. januar 2010 #17 Skrevet 5. januar 2010 Har kjøpt Hestra-votter til mini, og han er såå god og varm på fingrene. Veldig fornøyd med kjøpet:) Kjøpte de på G-sport.
1 på 2 og 1 i magen Skrevet 5. januar 2010 #18 Skrevet 5. januar 2010 Vi har både Hestra og Reima til 2-åringen, men bruker nesten bare Hestra, de er suverene. Han er aldri kald på fingrene, de sitter bedre, og han får bedre grep enn med Reima-vottene.
Gjest Sekretøsa Skrevet 5. januar 2010 #19 Skrevet 5. januar 2010 Jeg har kjøpt Lassie til begge mine, jeg. På cubus De er kjempegode og varme! Var ute i over 1 time med minsten og aka (2 år) og han var god og varm når vi gikk inn. Da var det 15 minus ute... Jenta er også god og varm på sine, men har en tendens til å ta vottene av seg, for så å putte de på igjen med henda fulle av is... DA blir det vått!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå