Gå til innhold

Den kulda er ikke bare, bare....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært ute i kulden for å hente storesøster i barnehagen. Har gått noen måneder mer eller mindre med ledd- og muskelsmerter, og nå er det ille pga kulden. Skal til fastlegen til torsdag og ser fram til det. Håper å få noe svar på hva dette er for noe. Er så sliten av leddsmerter. I tillegg til storesøster på 5 har jeg ei lita ei på 5 måneder som trenger oppmerksomhet. Pappaen jobber kveld i dag, så har ikke så mye hjelp av ham akkurat nå. Men han har ofte kalenderen rimelig fullbooket, slik at det ofte er meg som har barna våre hjemme alene. Og slik som det er nå er det slitsomt! Aller mest kunne jeg tenke meg å legge meg ned i senga uten å tenke på noe, men det kan jeg ikke gjøre nå..

Gleder meg til jeg har fått lagt storesøster i senga, da kan jeg, hvis ikke lillesøster har våknet, legge meg ned i sofaen og slappe av.

Hva gjør dere i kulda???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ganske kjedelig med kulde ja :-/ Har en prematur som ikke kan være ute under -5, så vi henter storesøster med dårlig samvittighet pga at vi faktisk er ute og venter på pappa'n som kommer på kvelden, noen ganger nærmere midnatt. Livet er helt texas...men ganske herlig også :-) (jeg er i lykkerus over at alt gikk bra med lillesøster enda ;-)

Håper legen finner hva som er feil så du slipper å ha det så kjipt i kulda!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...