m-mamma Skrevet 5. januar 2010 #1 Skrevet 5. januar 2010 ...skal ingenting til før magen strammer seg. Nesten litt komisk. Den ser ut som en litt firkanta ballong. Termin i morgen, så det nærmer seg lettere tider...
lykkeligmor til to<3 Skrevet 5. januar 2010 #2 Skrevet 5. januar 2010 Uffda, kjenner følelsen! Jeg har ikke termin før på midten av februar, men tåles ikke at jeg går fra stua til kjøkkenet engang på ettermiddagen før magen strammer seg. Samboer lurte litt på om huden kom til å holde her en dag;O) Kjennes ut som den kommer til å revne innimellom og... I tillegg har vi do i kjelleren og stue i 1. etasje, trappa er sikker trigger og dogåing blir det iallfall mye av! Hihi, min blir helt kulerund når det er på det verste! Så spennende at du har termin i morgen:D Da er kynnere et godt tegn på at kroppen forbereder seg til fødselen. Jeg hadde det likedan da jeg fikk datra min. Jordmor mente det hadde hatt mye å si for at jeg fikk en så lett fødsel og slapp å sy:O) Masse masse lykke til!! Krysser fingrene for at du snart skal få litt "konstruktiv vondt";O) klem
Januarnurk-2010 Skrevet 5. januar 2010 #3 Skrevet 5. januar 2010 Hihi, skulle tro du var meg!!!! Har også termin imorgen...men legg til nettene også med de langvarige kynnerne så har du meg;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå