Gå til innhold

skal, skal ikke....


pittrine

Anbefalte innlegg

Hei. Er det mange av dere som vil vite om det er jente eller gutt før babyen kommer?

Jeg hadde egetnlig bestemt meg for å ikke vite, men nå vil jeg vite eller jeg er enda litt usikker. Lurer bare på hva dere vil jeg? =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er så vanvittig nysgjerrig at jeg har ikke sjans i havet å ikke spørre på UL på mandag ^^ Heldigvis er samboeren min like spent som meg, så vi slipper å diskutere om vi vil vite eller ikke :) Han tror jente, jeg tror gutt :P

 

Vi har prøvd den ringtesten, og den visst jente..

Men tror vel helt ikke på sånt, men da blir det litt morro å sjekke om det er jente eller gutt også :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heh.

jeg tror også at det er gutt mens mannnen min tror det er jente. Vi er nysgjerige begge to på hva det erogså. Tatt en del sann så kalte tester for å finne det ut men vi tror vell heller egentlig ikke heklt på det=)

Den eneste grunnen til å ikke vite det er jo for spennings skyld da. Jeg skla på ultralyd neste torsdag=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke bestemt oss for om vi vil vite det ennå, dvs, jeg lar mannen bestemme om vi skal vite heller ikke, og han har ikke bestemt seg. Men det er jo UL i slutten av måneden, så da må han ha funnet ut av det. Synes både det vil bli gøy å få vite kjønn og gøy å ha det som overraskelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leker med tanken om å holde kjønnet skjult for andre da, selv om vi får vite det :) Morro å se hva folk gjetter. Kjenner mange som ikke har villet vite kjønnet, og de har ikke angret på det valget. Så det er nok verdt å vente :)

 

Lykke til på UL! Du får skrive opp kjønnet på Jente-gutt tråden om du finner det ut, ser ut til at det blir nok et gutteår...

 

Har blitt fortalt at om man kun har sex på eggløsningsdatoen så er sjansen stor for at man får jente, og om man har sex mange ganger i måneden så er sjansen stor for å få gutt. Har ikke helt skjønt det, men det var visst noe med mannen sædceller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vi har tenkt og ikke vite det fikk vite det med forje så håper jeg klarer å vente helt til sommeren selv om det blir fryktelig lenge til.. jeg har en følelse på jente men det vet jeg jo ikke sikert på noe måte. første man vår er gutt. blir lenge å vente da men tenkt jeg sku bare se an slike andre tegn.. så er så spent på hjerte lyden skal få høre den til mandagen var for tidlig sist jeg var oss jordmoren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...