Gå til innhold

2 dager over termin, jeg vil så gjerne i fødsel...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er lei meg i dag. Vil så gjerne se lillegutten min. Jeg har hele tiden visst at jeg kunne gå lenger over tiden denne gangen, men innerst inne har jeg jo ikke trodd at jeg måtte det. Lisa kom 9 dager før termin, Vegard kom 1 dag over. Nå er jeg 2 dager over, og lengter etter sønnen min. Jeg blir bare mer og mer redd for ham for hver dag som går. Jeg vet det ikke er farlig eller uvanlig å gå litt over, men jeg skulle ønske jeg slapp.

Jeg har hatt sterke kynnere i flere uker. Gutten har beveget seg lenger og lenger ned i bekkenet for hver uke. Nå ligger han godt og dypt nede i bekkenet, og alt er klart til fødsel. Jeg har vonde modningsrier, men de kommer alfor sjelden til at jeg noen gang får forhåpning om fødsel. Magen har sunket så mye at den ikke får plass over lårene mine når jeg sitter på do:) Jeg må endten lene meg bakover eller sprike med beina for at magen skal få plass.

I morgen skal jeg til jm igjen. Hun skal sette sterke nåler, sjekke modning og strippe meg. Håper på baby i løpet av morgendagen da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til i morgen , selv skal jeg ha ks i morra tidlig!

Skrevet

Masse lykke til begge to!! Krysser fingrene for "riktige" vondter og lette fødsler, blåser litt fødestøv i din retning med det samme også:o) Det er snart over!!!!

Klem

Skrevet

Skjønner godt at du blir litt engstelig, da jeg gikk med minsten var jeg sikker på at han ikke kom til å overleve en uke til i magen, for jeg var så stor. Alt gikk selvfølgelig fint og han ble født 3 dager på overtid:-) Han heter forresten også Tarjei, kjempenydelig navn:-))

Vi gravide er nok flink til å bekymre oss litt for mye, sikker på det går bra med deg! Kjempemasse lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...