~~ElleMelle~~ Skrevet 5. januar 2010 #1 Skrevet 5. januar 2010 Favorittprogrammet til poden på halvannet og stille-halvtimen i heimen fra 17.30-18.00 hvor jeg kunne ligge rett ut på sofaen mens han var fullt opptatt med tv. Og så er det ikke noe drømmehage lenger, eller...?
Wenke 4åring, spire:) FØDEKLAR Skrevet 5. januar 2010 #2 Skrevet 5. januar 2010 jippi sier nå heller jeg tror det er Fiffi og blomsterbarna som har overtatt? Var fryktelig lei hele plinky plonk, å hopsi deysi!!
~~ElleMelle~~ Skrevet 5. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 5. januar 2010 Ja jeg og sambo holdt på å klikke av lydene. Men det var nå en gang så at poden likte det da, så han satt storøyd og det betydde en rolig halvtime midt i slitne-sutre-delen av dagen...
Lulu♀♂♀ Skrevet 5. januar 2010 #4 Skrevet 5. januar 2010 Uffda stakkars lillebror, jeg satte han klar foran tv-en også kom det ingen makapaka som han kaller det :-(
ellesant Skrevet 5. januar 2010 #5 Skrevet 5. januar 2010 Vår sin ble også skuffet, men de finnes på dvd og på nettet da.
Mrs.D.♂♂♀♂ Skrevet 5. januar 2010 #6 Skrevet 5. januar 2010 Huff ja, drømmehagen var favorittprogrammet til vesla her også, og hun ble sååå lei seg når det ikke kom idag:o( Noen som vet om det kommer tilbake eller har byttet tid?? Krise her i huset hvis hun ikke får sett det. Og 3 åringer har det å kjefte på oss foreldre, selvom vi ikke har noe skyld idet. Jaja, får vel bare ta imot og prøve å få forklart henne at vi ikke bestemmer hva som blir sendt på tv´n...
DK+2 Skrevet 5. januar 2010 #7 Skrevet 5. januar 2010 Dere får kjøpe dvd'er eller laste ned fra nettet.. her i huset liker sønnen min også å se på det, han kaller det "Daisi", men det er ingen krise uten, pleier heller å sette på Playhouse Disney til han, og det er helt greit! (Ikke alle som har den kanalen da...) Ellers er andre dvd'er godkjent
Sugarbells med 2 jenter<3 Skrevet 5. januar 2010 #8 Skrevet 5. januar 2010 http://www.dagbladet.no/2010/01/05/kultur/barne-tv/nrk/tv_og_medier/tv/9786730/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå