Gå til innhold

Hva har skjedd med Drømmehagen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Favorittprogrammet til poden på halvannet og stille-halvtimen i heimen fra 17.30-18.00 hvor jeg kunne ligge rett ut på sofaen mens han var fullt opptatt med tv.

Og så er det ikke noe drømmehage lenger, eller...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jippi sier nå heller jeg :) tror det er Fiffi og blomsterbarna som har overtatt? Var fryktelig lei hele plinky plonk, å hopsi deysi!!

Skrevet

Ja jeg og sambo holdt på å klikke av lydene. Men det var nå en gang så at poden likte det da, så han satt storøyd og det betydde en rolig halvtime midt i slitne-sutre-delen av dagen...

Skrevet

Uffda stakkars lillebror, jeg satte han klar foran tv-en også kom det ingen makapaka som han kaller det :-(

Skrevet

Vår sin ble også skuffet, men de finnes på dvd og på nettet da. :)

Skrevet

Huff ja, drømmehagen var favorittprogrammet til vesla her også, og hun ble sååå lei seg når det ikke kom idag:o(

Noen som vet om det kommer tilbake eller har byttet tid?? Krise her i huset hvis hun ikke får sett det. Og 3 åringer har det å kjefte på oss foreldre, selvom vi ikke har noe skyld idet. Jaja, får vel bare ta imot og prøve å få forklart henne at vi ikke bestemmer hva som blir sendt på tv´n...

Skrevet

Dere får kjøpe dvd'er eller laste ned fra nettet.. her i huset liker sønnen min også å se på det, han kaller det "Daisi", men det er ingen krise uten, pleier heller å sette på Playhouse Disney til han, og det er helt greit! (Ikke alle som har den kanalen da...) Ellers er andre dvd'er godkjent :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...