Gå til innhold

Dere som svarer paa slike innlegg

Anbefalte innlegg

Skrevet

som f.eks " Hvor leng var barnet ditt ved 5 mnd ?"

Husker dere slikt eller maa dere kikke i papirene hra HS ?

Dere som husker , imponert hvios dere har mer enn et barn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, jeg husker ikke sånt. Jeg husker hva ungene veide ved fødsel, that's it.

Jeg er også imponert over mammaer som husker! *bøyer meg i støvet*

Skrevet

Hehehe, nei slikt husker ikke jeg nei.

Jeg husker hva første jenta mi veide, hvor lang hu var, og når kl hu ble født og omkrets rundt hode.

Men de andre 3 husker jeg bare fødselsdagen på.. hehe

Skrevet

Det er utrolig hvor fort man glemmer. Derfor er det skjelden jeg svarer på slike innlegg.

Skrevet

Hvis jeg svarer på de innleggene så er det fordi jeg har papirene rett ved siden av meg. Husker knapt vekt og str når de ble født jeg :)

Skrevet

Det har vel hendt at jeg har svart på sånt, men da var det fordi vi nettopp kom fra legen etter å ha målt og veid, og babyen min var tilfeldigvis akkurat på den alderen det ble spurt om.

Skrevet

Må som regel kikke ja, i dag klarte jeg det uten, det var spørsmål om 8 mnd, og jeg var akkurat på 8 mnd med minsta. Men førstemann husker jeg fødselsvekt og lengde på, lillemor må jeg grave lenge i hjernebarken for å komme på ja;)

Skrevet

jeg svarer aldri, for jeg husker ikke,ikke alltid jeg husker de vitale målene ved fødslene på hver enkel heller, sånn uten å sitte å tenkte..hehe...

men etter 5 stk, så er det mange mål å huske på, så de er heller notert. :-)

Skrevet

Husker fødselsvekten, that's it:-)

Skrevet

Ja, men jeg husker ikke fra hver mnd! :o)

Husker fødsel, 1mnd og 2mnd. 6mnd og 9mnd.

1år og 2år og 3år.

Jeg har god hukommelse på dumme ting, men ikke på ting av relevant info. Som f.eks når jeg skulle opp til eksamen og tentamen, og ha vanlige skoleprøver *lol*

;o)

Skrevet

Må nok kikke ja ;)

Husker fra fødsel, men ellers så er det bare surr i tall..

Men hvis det er en tråd om 9-mnd-kontroll i morgen, så husker jeg ;) For det skal vi på i morgen (litt på forskudd, siden Lillegutt ble 8 mnd i romjula...)

Skrevet

Slår det opp, husker kun tidspunkt og vekt ved fødsel.

Skrevet

JEg svarte på et slikt i dag, fordi kortet hennes lå på bordet:P Husker aldri sånt.

Skrevet

Godt det ikke er bare meg.

Jeg kan foedselsvekt og lengde paa alle 3 .

Skrevet

Hehe, jeg svarte på 5-mnd-tråden. Eneste grunn til at jeg husket det er at jeg akkurat hadde kommet inn døra fra snuppas 5-mnd-kontroll samme dag. Ellers glemmes det fort, ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...