lego Skrevet 5. januar 2010 #1 Skrevet 5. januar 2010 Må ha ny bilstol til loppa, skal ut og handle en av de nærmeste dagene. Jeg vil ha Besafe Combi eller Akta Graco Cosmic Comfort S. Men jeg klarer ikke å bestemme meg for hvem av de! Noen som kan komme med noe posetivt om den ene fremfor den andre, eller hvorfor du valgte nettopp DEN stolen... Blir veldig takknemlig altså
♥3nydeligebarn♥ Skrevet 5. januar 2010 #2 Skrevet 5. januar 2010 Jeg har besafe izi comfort nå,hadde besafe izi sleep før.Er kjempe fornøyd m besafe,kommer ikke til å ha noe annet ;0)
It's all about me Skrevet 5. januar 2010 #3 Skrevet 5. januar 2010 Er veldig fornøyd med BeSafe. Vet ikke hvordan Akta Graco er, men i BeSafe sitter de veldig høyt og har god oversikt, noe som veslejenta liker godt. Hun sitter også veldig bra i det.
Tante Blås Squaw Skrevet 5. januar 2010 #4 Skrevet 5. januar 2010 Bare vi får kjøpe den gamle, så... ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå