Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må ha ny bilstol til loppa, skal ut og handle en av de nærmeste dagene.

Jeg vil ha Besafe Combi eller Akta Graco Cosmic Comfort S. Men jeg klarer ikke å bestemme meg for hvem av de! Noen som kan komme med noe posetivt om den ene fremfor den andre, eller hvorfor du valgte nettopp DEN stolen... Blir veldig takknemlig altså :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har besafe izi comfort nå,hadde besafe izi sleep før.Er kjempe fornøyd m besafe,kommer ikke til å ha noe annet ;0)

Skrevet

Er veldig fornøyd med BeSafe.

Vet ikke hvordan Akta Graco er, men i BeSafe sitter de veldig høyt og har god oversikt, noe som veslejenta liker godt.

Hun sitter også veldig bra i det.

Skrevet

Bare vi får kjøpe den gamle, så... ;o)

Skrevet

Må bare få kjøpe ett nytt først :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...