Gå til innhold

Dere jente-mammaer... Føler dere dere "styggere" nå enn vanlig? :)


Elefanten Skrukkeskinn

Anbefalte innlegg

Skal selv ha jente nå, og føler meg skikelig tufs og lite fiffig! ;D

Mye værre enn da jeg skulle ha gutten min..

Er det bare et rykte det med at "jenter stjeler morens skjønnhet" under graviditeten, eller er det flere som kjenner seg igjen?

Stygt hår, tørr hud, osv osv. He he..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

vet ikke hvorfor men føler meg i hvertfall veldig anderledes enn jeg gjorde når jeg gikk med gutten vår. Til tross for at jeg la på meg 30kg og hadde så mye vann i kroppen at jeg så ut som en sumobryter så følte jeg meg flott! :)

nå har jeg liten farge i huden, mister masse hår som i tillegg er livløst, har fått pubertetskviser på skuldre og øvre del av ryggen - ja kan ikke akkurat si at jeg stråler eller gløder som de sier at gravide gjør! he, he

om det er fordi jeg denne gang skal ha jente vet jeg ikke men anderledes er det i hvertfall - stygg - stygg - stygg og føler meg feit - feit - feit :)

mener har få plager og er heldig gravid for er i god form. så jeg burde ikke klage altså:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vann i kroppen , masse kviser, fett hår, føler meg generelt sliten og slapp. spydde til uke 21 og er fortsatt kvalm. ingen matlyst,

 

dette er mange ganger verre enn med sønnen min.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg tung, feit og pløsete. Har ikke vann i kroppen, men følelsen av å være feit er jo der. Vet ikke om det har med kjønn på babyen, eller bare at jeg er åtte år eldre enn når jeg gikk gravid med gutt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Alt er galt, føler meg som en hval i kroppen og som en padde i ansiktet, og som et esel i håret, selv om jeg ikke er mer en i uke 20.. ingenting av klær ser "pent" ut, ser bare feit ut.. sukk, er første gangs.. og er nå bare halvveis.. sukk.. Mannen sier jeg er så pen så, men mistenker han bare sier det for å slippe trøbbel.. hvis noen andre kunne sagt det, som ikke er en del av mine dagelige rutiner og eller er familie, da hadde jeg blitt fornøyd.. Føler liksom "tjukkebolla feita hoppa over geita" er passende beskrivelse på meg nå.. slik jeg føler meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Føler meg langt fra fresh og fin! Feit og fæl er mer treffende :-(

 

Tror ikke det er kjønnsbetinget, fikk jente sist og følte meg strålende.

 

Nå : Tjukk, tørr hud, kviser, mistet mye hår : rett og slett forferdelig! Og den gløden??? vet ikke hvor den er, ikke her i hvertfall !!!

 

Vurderer faktisk å ta en time sol for første gang på årevis, bare for å føle meg litt friskere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja definitivt...kvisete og tørr hud, tørt og flassete hår, masse luft, fortsatt kvalm (uke 21)...gløder ikke akkurat nei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får kommentarer på at jeg stråler om dagen, så stemmer ikke i mitt tilfelle . Jeg føler meg mye bedre enn før jeg ble gravid :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jente ventes her og..føler meg heller ikke særlig fin om dagen.. flatt og livløst hår, uren hud, blodutredelser på beina, svetter som en gris og i tillegg forkjøla så nesa er rød.. og selvsagt feit.. prøvde kjole til jobbfest igår og grein i prøverommet.. jammen godt premien i mai er verdt alt dette;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tørr i huden og ille rund i magen..hehe...men ellers er jeg mere syk enn sist med gutten, og føler meg faktisk penere nå enn forrige gang med gutten. Så jenta stjeler ikke så mye av min skjønnhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke sammenligne med gutte-svangerskap, for har bare jente fra før og venter jente denne gangen også. Men nei "blåbærmamma", jeg føler meg ikke stygg, jeg føler meg nydelig! :)

 

Er i uke 21, har fått stor fin mage, store pupper, og føler at mannen min må jo elske meg over alt på jord siden jeg klarer å bringe frem barn! :) Og med tanke på alt som skjer i kroppen vår nå som vi er gravid, hormoner og liknende, ikke så rart om hud og hår forandrer seg litt. Kjøp noen nye gode produkter som er tilpasset den nye hud- og hår-typen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ho ho, fint det er flere som føler seg litt tufse om dagen!

Gjør jo ingenting, selvfølgelig verdt det, og kanskje blir det bedre etterhvert. Har vært og er fremdeles så sliten og trøtt, så det setter vel sitt preg.

Kunne slappe litt mere av forrige gang, uten barn og som student i stedet for i jobb! Akk ja. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres fantastisk ut, så hyggelig du føler deg flott, det er du nok helt sikkert også! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...