Anonym bruker Skrevet 5. januar 2010 #1 Skrevet 5. januar 2010 http://auksjon.qxl.no/StarTour_p Har faktisk vunnet auksjonen på en slik og betalte latterlige 1700 kroner for 2 personer. Helt supert!
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2010 #2 Skrevet 5. januar 2010 Haha, skal æ tørre å være så frekk å si: SEND LINK OM DET TIL NOEN I HALDEN!!!;P;P;P;P;P
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2010 #4 Skrevet 5. januar 2010 ? Hva mener dere med det? Det er jo mange fine turer der.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2010 #5 Skrevet 5. januar 2010 Seriøst HI, skjønnte du ikke den, så har du ikke vært her inne mye i det siste. Har vært en DIIIGER sak om en kreftsyk mor som sammen med sin søster startet kronerulling for å få dra til syden med barna sine, også er det stoooor diskusjon om hun virkelig ER kreftsyk, og at se og hør har sakt de skal sponse tur til dem o.s.v Jeg har ikke selv vært involvert i den diskusjonen, så bryr meg fint lite om hav som stemmer eller ei, men syns det passet så 'bra' å være litt ironisk her... Kanskje slemt, men måtte le litt for meg selv!
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2010 #6 Skrevet 5. januar 2010 Jeg anonym 21.35 er ikke HI. Ja jeg har lest om henne, men viste ikke at hun var fra halden.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2010 #7 Skrevet 5. januar 2010 Ok, sorry! Vet ikke hvorfor jeg antok at det var Hi...leste nok litt for fort!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå