Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 5. januar 2010 #1 Skrevet 5. januar 2010 Alt så fint ut! =D Men får en ekstra UL om 2 uker pga at Iris er født med arvelig hjertefeil! Alt så veldig bra ut foreløpig =) Vi får ennå en prinsesse! =D Jeg har hele livet mitt trodd at jeg skulle få 2 jenter. Men siden jeg ikke har vært kvaalm i det hele tatt denne gang(Var det med Iris til uke 20) så ble det til at jeg trodde det var gutt. Gubben her var bombesikker på gutt da =) Men der var det ei lita tulle til =) Terminen ble flyttet til den dagen jeg hadde sett for meg at jeg skulle føde på, den 3. Juni. Hadde 29. Mai fra før, men vi "kan" ikke få Mai-barn =P 70% av slekta på morsiden har bursdag i mai =P hehe!
Gjest Skrevet 5. januar 2010 #4 Skrevet 5. januar 2010 Å gratulere såååå mye Gleder meg masse til vi skal på mandag Bare 5 dager imellom termin vi da, så blir spennende å høre UL termin. Jeg har prøvd å sende deg melding, men får opp en beskjed at du enten har sperret meg, eller at du har fullt i innboksen :(
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 5. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 5. januar 2010 Takktakk =D Blir spennende å høre hva det blir på dere=) Om dere skal vite det da=) Skal sjekke innboksen min med en gang, er mulig den er full. Har ikke sperret noen som helst =P
Gjest Skrevet 5. januar 2010 #6 Skrevet 5. januar 2010 *puh* Var godt å høre .... begynte å bli litt bekymra for deg, har ikke "sett" deg her inne på en stund. Men så har jeg ikke vært her sååå mye selv heller da hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå