Gå til innhold

En drømme fødsel :) hadde termin 12 jan, men henne kom 3 jan.:)


min baby<3

Anbefalte innlegg

04.44 natt til søndag kom vår lille prinsesse Sanne Victoria til verden :)

 

Jeg fødte på A hus og hadde en fantastisk fødselopplevelse...

I forkant hadde jeg gått på embela samtaler på A hus, hos Johanne. ei kjempe DAME som virkelig har hjulpet meg med å jobbe mot angsten min.. Dette er mitt 3 barn og det endte så fantastisk... Jeg hadde jordmor Anna, barnepleier chatrine og jordmor Johanne kom til og fra :) Vi hadde også besøk av fotograf og jornalist fra bladet foreldre&barn (gravid) vi kommer på trykk snart :) vi gleder oss til det...

 

jeg valgte å dra hjem samme dag, følte meg i god form, ikke revnet jeg eller noe... Men natten etter fikk jeg voldsomme etterrier som var fryktelige smertefulle, så først i dag jeg føler meg bra etter jeg fikk noe medisiner fra legen... vi er stolte foreldre nå... :) de andre barna våre stråler over å ha fått lille søster hjem..

 

så lykke til til dere alle andre her inne :)

 

så lykke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Gratulerer så mye! Jeg har termin 27 januar og vi var på en ekstra UL i dag for å skjekke leie på babyen og hodet var festet i bekkenet og alt så normalt ut. Jeg var veldig glad for det, for hadde keisersnitt med første. Så nå får jeg prøvd meg på vanlig fødsel. Er veldig spent! Gleder meg til å bli mor igjen. Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk :) ja jeg er så glad idag at jeg ble reddet og rådet til å fullføre normal fødsel som de tidligere, selv om jeg har hatt tidligere tøffe og traumatiske fødsler... så med gode hjelpere under fødsel og gode råd i forkant så ble dette som en drøm...

 

ønsker deg og dere lykke til :) en kjmpe koselig tid i møte :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det! Må ærlig innrømme at jeg gruer meg litt. Mest for langvarige smerter. Men håper fødselen ikke blir for lang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...