Anonym bruker Skrevet 5. januar 2010 #1 Skrevet 5. januar 2010 Er litt usikker, føler vel egentlig at det er unødvendig, men kan jo hende jeg ikke tenker helt klart. Har en historie med mye svimmelhet/besvimelse som de aldri helt finner ut av, men det har vært fint en lang periode. Var akkurat i dusjen, reiste meg og alt gikk fint. Fem minutter senere (fortsatt inne på badet) ble jeg plutselig ekstremt svimmel og svimte av før jeg klarte å gjøre noe. Slo hodet mitt rimelig hardt på kanten av et boblebad, og har fått en diger kul. Kjenner ikke så veldig mye nå annet enn litt kvalme og banking i hodet, samt ømhet der kulen er. Tenker vel egentlig at det er ikke er noe å gjøre med det, og at det sikkert bare er en ufarlig besvimelse og alt det der - men burde jeg uansett dra? Tenker på hjernerystelse osv., selv om jeg tviler på det.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2010 #2 Skrevet 5. januar 2010 jeg ville ringt legevakten og spurt hva de syntes...
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2010 #3 Skrevet 5. januar 2010 Hadde ikke dratt på legevakta for det. Hadde tatt det med ro hjemme og gått til vanlig lege om svimmelheten ikke ble bedre eller forverret seg
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2010 #4 Skrevet 5. januar 2010 Har som sagt en historie med det, så har vært mye til lege med akkurat dette. Tenkte bare på å sjekke det ifht. hjernerystelse siden jeg slo hodet veldig hardt, men det er vel egentlig ikke så mye å sjekke når jeg tenker meg om. Takk for svar.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2010 #5 Skrevet 5. januar 2010 Hold deg unna tv, internett osv. for noen timer, i tilfelle det er hjernerystelse, og du skal se at det går bra. Er lite en lege kan gjøre med det uansett og du vil nok bare få beskjed om å ta det rolig.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2010 #6 Skrevet 5. januar 2010 Takk for det, er ikke noe urolig for det, bare var litt usikker på om det er noe man absolutt bør sjekke. Da tenker jeg ikke noe mer over det:)
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2010 #7 Skrevet 5. januar 2010 Kvalme etter å ha slått hodet kan tyde på hjernerystelse, så ja, ha deg til legevakten..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå