Gå til innhold

Et flaut spm... trenger svar raskt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg har tenkt å begynne med å lage litt mer sunn mat som ofte tar litt lenger tid istedenfor de kjappe løsningene som ofte ikke blir så sunne... Eks ting som trenger å koke lenge/steke lenge...

Så kommer det dumme spm... kan man gå fra? Viss jeg skal gå bort å hente jenta i barnehagen? Barnehagen ligger ca. 2-3 min fra huset (gåavstand)... På ene måten tenker jeg, det skjer jo ikke noe? Og jeg mener å ha hørt flere gjøre dette? Men på den andre siden tenker jeg at jeg er dum som faktisk ikke tenker over brannfaren osv...

Så enkelt og greit.... Kan man gå fra..? (flau....)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvis det er poteter gjør det nok ikke noe. kjøtt på steking hadde jeg latt stå på platen men tatt platen av.

Skrevet

Ja tenker poteter,gulerøtter, brokkoli osv.. ikke kjøtt som steker på stekepanne... stekepanne går jeg ikke fra.. men ting i ovnen? Som kjøtt, fiskegrateng osv .... ? Og kan ovnen stå å varme seg imens jeg går bort å henter eks?

Skrevet

stekeovnen hadde jeg også gått fra,men ikke på 250 grader, men til litt langsteking på svak varme,det sier de jo at går ann på tv også.

ellers går jeg aldri i fra, men om du gjør det,så sett det på veldig svak varme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...