mer enn bare mor Skrevet 5. januar 2010 #3 Skrevet 5. januar 2010 små stoler med navnet til den lille på + feks disneymotiv.. kjekt å ha når de blir større og sånn
*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan* Skrevet 5. januar 2010 #4 Skrevet 5. januar 2010 kanskje ikke så nyttig men utrolig koselig og ett bra symbolsk minne:) I sommer var vi en dåp til en liten gutt. Han fikk ett epletre av oss som de kan plante i hagen som vikser sammen med han
Libido- Skrevet 5. januar 2010 #5 Skrevet 5. januar 2010 mini navnesmykke i gull =) http://www.personligesmykker.com/Mini_navnesmykke_Originalt/p57939_124053.aspx
playground princess Skrevet 5. januar 2010 #6 Skrevet 5. januar 2010 Fiiint koseteppe m navn, fødselsdato, lengde og vekt på..
Mille** Skrevet 5. januar 2010 Forfatter #7 Skrevet 5. januar 2010 http://4.bp.blogspot.com/_NM8YvHkf6Ws/SmQpHTj4vgI/AAAAAAAACCI/A06PtlDqjQk/s1600-h/IMG_6229.JPG Hva syns dere om denne?
Vipsenmamma Skrevet 5. januar 2010 #8 Skrevet 5. januar 2010 Beklager, sånt avskriver jeg som dill. Jeg kan ikke se at noen har glede av den - hverken babyen eller foreldrene. Men det er sikkert bare meg.....
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 5. januar 2010 #10 Skrevet 5. januar 2010 Kommer selvfølgelig ann på hva foreldrene legger i det å døpe, men vi har gitt bort barnebibel og et lite gullkorssmykke til de som tror. Hadde blitt takknemlig for det selv også. Et fadderpar her gir "Den Store ....." bøkene, startet med 2 bøker til dåpen og til hver jul/bursdag får hun en ny bok. Dette er noe vi setter stor pris på om bruker mye.
Mille** Skrevet 5. januar 2010 Forfatter #11 Skrevet 5. januar 2010 Hehe....nope! Har brodert sånne dåpsbilder til de to søskenen til dette barnet, men kjenner at jeg ikke orker det denne gangen. Vond nakke osv. Syns denne var et fint alternativ. Og javisst er det dill, men jeg liker litt dill, og det gjør nok moren også. Er ikke alt som må være nyttig. ;o) Vil jo bli i tillegg til en annen gave da. )
Mille** Skrevet 5. januar 2010 Forfatter #12 Skrevet 5. januar 2010 Kjempekoselig gave det, men ingen epler vil nok vokse her i nord. ;o)
Den heldige eier av ett barn Skrevet 5. januar 2010 #13 Skrevet 5. januar 2010 Bæremeis Tripp trapp stol Bergans barnehagesekk- med en barnebibel, ullklær, termos og bestikk+kopp og fat i tre De store hvite barnebøkene Dette er i alle fall ting vi gir, og som vi ble glade for:)
Gjest Sekretøsa Skrevet 5. januar 2010 #14 Skrevet 5. januar 2010 ååååååå, den var fin!! Sånn ville jeg blitt glad for )
lissiliz❤tassen❤lillesøster Skrevet 5. januar 2010 #15 Skrevet 5. januar 2010 noe vi fikk som vi setter veldig stor pris på(likte alt vi fikk men som kanskje er litt mer for alle) -tripp trapp stol -bergans tur sekk med termos -små pirat stoler(finnes i prinsesse også) så får vi bord seinere -gyngehest -sangbøker -eventyrbøker -godnatt historier(disse i serien de store)
Mille** Skrevet 5. januar 2010 Forfatter #16 Skrevet 5. januar 2010 Masse fine forslag, men mye av dette vil hun uansett arve etter sine storesøstre, så da blir det egentlig bare dobbelt opp. En stol med navnet hennes på hadde vært fint, men vet ikke hvor jeg skal få tak i det......?
Gjest Skrevet 5. januar 2010 #18 Skrevet 5. januar 2010 Gavekort på life stone kanskje ? Men det er ganske dyrt da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå