Lille Langbein Skrevet 5. januar 2010 #1 Skrevet 5. januar 2010 Åh, blir sprø av dette her med frakt og tillegg og greier når jeg finner noe på e-bay. Hvor mye ekstra er det normalt å betale, og hvordan vet jeg hvor mye det blir?
Jojo x3 Skrevet 5. januar 2010 #2 Skrevet 5. januar 2010 Jeg har ikke handlet der, men har en venninne som handler der ofte! Hun får tak i mye forskjellig så vurderer å prøve jeg også Hun har sagt til meg at det er viktig å opprette pay-pal for at betalingen skal være sikker. Ellers så kan du lese litt her: http://www.dinside.no/780387/slik-handler-du-paa-ebay
First Edition Skrevet 6. januar 2010 #3 Skrevet 6. januar 2010 Dersom selger sender worldwide vil du kunne finne en knapp under budrubrikken som vil regne ut frakten til Norge. Hvor mye mer du må ut med i tillegg til salgsprisen kommer an på hva du kjøper og hvor mye du kjøper for. Ikke alle varer det er toll på inn i Norge og det varierer også hvor mye toll på ulike varer (se tollvesenets hjemmesider for mer info - der er det også en kalkulator som regner ut hvor mye du betaler for varen inn i Norge). Moms må du jo ut med selvsagt. Mener å ha lest et sted at en kan legge på ca 30% av kjøpesum (sånn omtrent) for å finne ut totalt hvor mye varen vil koste deg frem til døra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå