Gå til innhold

Kaldt og barnehage...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor kaldt syns du er for kaldt til at barna er ute i barnehagen? Her er det ca 14 minus nå, men ut skulle dem.... Jeg syns grensen burde vært 10 jeg da, min mening.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer an på været ellers og alderen på ungene og hvor i landet dere bor.

 

Jeg har en femåring i Oslo, og han kan godt være ute nå som det er minus ti og noenlunde vindstille. Hadde jeg hatt en ettåring og det blåste en god bris, hadde jeg vært mer betenkt. Rene temperaturgrenser er sånn sett ikke optimale for å vurdere hvorvidt barn bør være ute eller ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...