Juli.mamma til 4. Skrevet 5. januar 2010 #1 Skrevet 5. januar 2010 Er 12+2 så tror jeg kan komme inn hit Var på første kontroll idag. Hørte hjertelyd. Ca 150 sa han. Tok masse blodprøver,og noen prøver der nede som er like moro hver gang ja.. Er så glad det er liv!!
venter på den lille :) Skrevet 5. januar 2010 #2 Skrevet 5. januar 2010 jeg også :-) er 12 + 5 :-) koselig :-)
Håp~~J99~G03~J10~~ Skrevet 5. januar 2010 #3 Skrevet 5. januar 2010 Velkommen inn i 2. tri ) Nå trenger man egentlig ikke GU så lenge det ikke har gått 3 år siden siste man var ivei! Jeg slapp, heldigvis! ) Lykke til videre )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå