You can call me Dårris Skrevet 5. januar 2010 #1 Skrevet 5. januar 2010 Jeg er nå 36 uker på vei, og har hatt endel vonde kynnere i noen uker. I går kveld og i natt var kynnerne ganske så regelmessige, men ikke tettere enn ca 15 minutter, og ikke "rie"vonde, så jeg trodde aldri at jeg var igang med fødsel. Dette gav seg tidlig i morges. I dag har jeg bare vært i sengen, har ikke hatt noe matlyst, så har kun fått ned en yoghurt og litt melk. Jeg kjenner at babyen beveger seg, men syns at sparkene er så mye svakere enn vanlig. Spørsmålet er egentlig om dette kan være pga lite mat eller fordi jeg er liten? Kommer selvsagt til å ringe føden om det ikke tar seg opp, men bare lurte på om andre har erfaringer med dette.
Bromelia Skrevet 5. januar 2010 #2 Skrevet 5. januar 2010 Vil tro at hvis du klarer å få i deg litt søt te eller cola så er aktiviteten på topp igjen. Etter hvert som tiden går blir plassen i magen dårligere, så er det ikke plass til å sparke så mye. Så lenge du kjenner godt med bevegelse så skal du ikke engste deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå