Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 5. januar 2010 #1 Skrevet 5. januar 2010 hvordan steke en hel filè i stekepanne og få den helt gjennomstekt og ikke svidd?? har fått en sån fin grillpanne jeg vil prøve,men hver gang jeg har prøvd å steke hele filèter og ikke kutta opp blir det mislykka.. :S noen som har ett tips til en klønete "kokk"?? ;P
sjøsamen Skrevet 5. januar 2010 #2 Skrevet 5. januar 2010 hah... skulle akkurat til å skrive samme innlegg... jeg hører noen sier at det er å brune den i 3 min på hver side og så la den stå på svak varme i 10 min... da blir den saftig og god og så må man snu fileten... men aner ikke assa. Noen som kan dette???
solita 06 Skrevet 5. januar 2010 #3 Skrevet 5. januar 2010 Har funnet ut at det greieste er å steke ca 3 min på hver side til de er pent brune, og så ettersteke i ovn i 10 min. Ca 175 grader. Da steker de ferdig mens jeg lager resten av maten. Litt omstendelig men så mye bedre og saftigere enn de tørre skosålene jeg fikk til i panne....
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 5. januar 2010 #4 Skrevet 5. januar 2010 jeg steker de litt på hver siden før jeg skru ned varmen å steker de ferdig.. går alltid fint her:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå