Gå til innhold

Hvem er gravide her nå?


Anbefalte innlegg

Skrevet

vet dere hva derer får? Barn fra før og har derer bestemmt navn?? Nysjerrig jeg? NEEEI!!! hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gravid her også:)

 

Har ingen barn fra før og venter en jente i april. Har nesten bestemt navn, men jeg får se hva som passer når hun kommer ut;)

Skrevet

gravid jaaa :-)

 

vanskelig med navn for tida,typisk at det man har lyst på går igjen hos mange andre par :-)

Skrevet

gravid;) har en jente fra før. vet ikke kjønn enda..

Skrevet

Jeg er gravid:) Venter gutt nummer 4:) Jeg liker Tiliam veldig godt, må bare få gubben til å like det. Han vil ha Tage. Får se hvem som kommer!

Skrevet

Venter en gutt i midten av april.

Dette blir nummer 3. Fra før har vi en gutt som ved fødselen er nesten 4 og ei jente på da 20 mnd. Tett, men regner med at det blir supert for både dem og oss etterhvert :o)

Navn er enda en stooor gåte da vi har altfor mange krav til det.

Skrevet

Jeg er gravid.

Har ei jente fra før

Får gutt denne gangen

Har bestemt navn, ja.,.:-)

Skrevet

Jeg er gravid i uke 19, termin 08 juni.

Har en sønn fra før, vet ikke hva vi får (enda)

 

Har ikke begynnt å tenke på navn enda.

men en stund var jeg overbevist om at jeg ventet jente tvillinger og da tenkte jeg på Olga og Johanne ... så vi får se etter UL ...

Skrevet

Jeg er gravid:) Har termin 14 mai:) Har en gutt i fra før som blir 4 år 17 januar. Det er en liten jente inni magen:) Vi har ikke bestemt oss for navn enda.

Skrevet

Hehehe!

 

Jeg er 10 små uker på vei (hvorfor må tida gå så forbasket SAKTE?!) med nummer tre.

 

Fra før har vi Tanja Felizia på 11 og Bjørn Fabian på 3, og dette nurket blir hetende enten Morten Filip eller Isabella Fiona.

 

Jeg er lammet av kvalme og kjeder meg intenst.....sukk ;o)

Skrevet

Jeg!

Vi fikk vite i dag at det er jente nr.2 i magen =)

Hadde bestemt guttenavn, men nå må vi se oss litt om igjen ja =)

Har ei på 15 mnd fra før, så blir 1 år og 8 mnd mellom de =)

Skrevet

Jeg er også gravid :-) vet ikke kjønn ennå, ul 10 februar. Vi har diskutert noen navn, men ingen favoritter ennå. Vi har en gutt på 2 år fra før.

Skrevet

Gravid: Ja

Barn fra før: Ja, gutt på 2 år og 10 mnd

Vet hva vi før: Nei, er bare 6+6, litt tidlig ende

Navn: ???? har ikke helt begynt å tenke på det enda

Skrevet

Ja, jeg er gravid i uke 33 :) Og ja, jeg har ei jente på 2,5 år fra før, og vi venter nå en jente til som mest sannsynlig ender opp som en Emilie :)

Skrevet

Daniel som er 4år idag :o)

Og Jonas kommer i april en gang - ca 18april.

 

Skrevet

Forresten 25uker.... =)

 

Tiden går saaaaaaakte....

Skrevet

Jepp! Termin 7. januar (torsdag)!:) Vet ikke kjønn av eget valg.. Spennende!!:D

Skrevet

Jeg er:-D

Har ei jente på 1,5 år fra før, og lillebror (tror jeg) kommer i slutten av april:-)

Jeg gruer meg og gleder meg...

Navn... hmm.. skulle det bli jente skal hun hete Nora Johanna:-) Hvis det blir gutt, som jeg tror, så aner vi ikke:-p

Skrevet

Jeg er =)

Vet ikke hva vi får enda, skal på ultralyd 1.februar..

Har en gutt på 3 år fra før..

Har ikke bestemt navn..

Skrevet

gravid jaa :))

Har ei jente fra før, hvet ikke hva vi får nå. Har ikke tenkt på navn enda :))

Skrevet

Rekker opp hånden her....

Er 11 uker :)

Har en gutt som blir 2 nå i januar. Blir 2,5 år mellom dem

Skrevet

Gravid i uke 17, skal vel sikkert på ul snart, blir spennende og se kjønnet! men tror det er jente, har ei jente på 6 1/2 mnd..

 

navn: Nikoline, Juliane og Edwin...

Skrevet

Jeg er! :)

 

Gravid i uke 27, termin i begynnelsen av april, venter en liten gutt. Skal mest trolig hete Isak. Har en gutt fra før som snart blir to år. :)

Skrevet

Jeg er :) Vi får gutt nr 2 i mai :) Største blir 4 år nå i slutten på januar :)

Har ikke bestemt navn enda. Synes enda et guttenavn er veldig vanskelig. Hadde jentenavnet klart bare ;)

Skrevet

Jupp, jeg er gravid. :-)

Venter en liten gutt, hadde termin på mandag, men han ser ut til å ha goood tid enda... :-/ Han skal hete Johannes. :-)

Har en liten jente på 2 år og 8 mnd. fra før, hun heter Sara og gleder seg veldig til lillebror kommer ut! :-)

Har også en stesønn på 9 år som venter veldig på lillebror.

For øyeblikket er vi en litt vel utolmodig familie... klare til å bli ferdig med stooor tung mage og fødsel... :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...