saratussen Skrevet 5. januar 2010 #1 Skrevet 5. januar 2010 vet dere hva derer får? Barn fra før og har derer bestemmt navn?? Nysjerrig jeg? NEEEI!!! hehe
Gjest Skrevet 5. januar 2010 #2 Skrevet 5. januar 2010 Gravid her også Har ingen barn fra før og venter en jente i april. Har nesten bestemt navn, men jeg får se hva som passer når hun kommer ut;)
FruTennplugg+guttepluggene Skrevet 5. januar 2010 #3 Skrevet 5. januar 2010 gravid jaaa :-) vanskelig med navn for tida,typisk at det man har lyst på går igjen hos mange andre par :-)
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 5. januar 2010 #4 Skrevet 5. januar 2010 gravid;) har en jente fra før. vet ikke kjønn enda..
gullegget Skrevet 5. januar 2010 #5 Skrevet 5. januar 2010 Jeg er gravid:) Venter gutt nummer 4:) Jeg liker Tiliam veldig godt, må bare få gubben til å like det. Han vil ha Tage. Får se hvem som kommer!
It's all about me Skrevet 5. januar 2010 #6 Skrevet 5. januar 2010 Venter en gutt i midten av april. Dette blir nummer 3. Fra før har vi en gutt som ved fødselen er nesten 4 og ei jente på da 20 mnd. Tett, men regner med at det blir supert for både dem og oss etterhvert ) Navn er enda en stooor gåte da vi har altfor mange krav til det.
Verdens tøffeste mamma Skrevet 5. januar 2010 #7 Skrevet 5. januar 2010 Jeg er gravid. Har ei jente fra før Får gutt denne gangen Har bestemt navn, ja.,.:-)
Gjest Skrevet 5. januar 2010 #8 Skrevet 5. januar 2010 Jeg er gravid i uke 19, termin 08 juni. Har en sønn fra før, vet ikke hva vi får (enda) Har ikke begynnt å tenke på navn enda. men en stund var jeg overbevist om at jeg ventet jente tvillinger og da tenkte jeg på Olga og Johanne ... så vi får se etter UL ...
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 5. januar 2010 #9 Skrevet 5. januar 2010 Jeg er gravid:) Har termin 14 mai:) Har en gutt i fra før som blir 4 år 17 januar. Det er en liten jente inni magen:) Vi har ikke bestemt oss for navn enda.
Tante Blås Squaw Skrevet 5. januar 2010 #10 Skrevet 5. januar 2010 Hehehe! Jeg er 10 små uker på vei (hvorfor må tida gå så forbasket SAKTE?!) med nummer tre. Fra før har vi Tanja Felizia på 11 og Bjørn Fabian på 3, og dette nurket blir hetende enten Morten Filip eller Isabella Fiona. Jeg er lammet av kvalme og kjeder meg intenst.....sukk ;o)
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 5. januar 2010 #11 Skrevet 5. januar 2010 Jeg! Vi fikk vite i dag at det er jente nr.2 i magen =) Hadde bestemt guttenavn, men nå må vi se oss litt om igjen ja =) Har ei på 15 mnd fra før, så blir 1 år og 8 mnd mellom de =)
petite fleur Skrevet 5. januar 2010 #12 Skrevet 5. januar 2010 Jeg er også gravid :-) vet ikke kjønn ennå, ul 10 februar. Vi har diskutert noen navn, men ingen favoritter ennå. Vi har en gutt på 2 år fra før.
Musemor med tre søte små Skrevet 5. januar 2010 #13 Skrevet 5. januar 2010 Gravid: Ja Barn fra før: Ja, gutt på 2 år og 10 mnd Vet hva vi før: Nei, er bare 6+6, litt tidlig ende Navn: ???? har ikke helt begynt å tenke på det enda
CottenCandy♥Butterscotch Skrevet 5. januar 2010 #14 Skrevet 5. januar 2010 Ja, jeg er gravid i uke 33 Og ja, jeg har ei jente på 2,5 år fra før, og vi venter nå en jente til som mest sannsynlig ender opp som en Emilie
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 5. januar 2010 #15 Skrevet 5. januar 2010 Daniel som er 4år idag ) Og Jonas kommer i april en gang - ca 18april.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 5. januar 2010 #16 Skrevet 5. januar 2010 Forresten 25uker.... =) Tiden går saaaaaaakte....
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 5. januar 2010 #17 Skrevet 5. januar 2010 Jepp! Termin 7. januar (torsdag)! Vet ikke kjønn av eget valg.. Spennende!!
Sugarbells med 2 jenter<3 Skrevet 5. januar 2010 #18 Skrevet 5. januar 2010 Jeg er:-D Har ei jente på 1,5 år fra før, og lillebror (tror jeg) kommer i slutten av april:-) Jeg gruer meg og gleder meg... Navn... hmm.. skulle det bli jente skal hun hete Nora Johanna:-) Hvis det blir gutt, som jeg tror, så aner vi ikke:-p
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 5. januar 2010 #19 Skrevet 5. januar 2010 Jeg er =) Vet ikke hva vi får enda, skal på ultralyd 1.februar.. Har en gutt på 3 år fra før.. Har ikke bestemt navn..
....mammatilto... :))) Skrevet 5. januar 2010 #20 Skrevet 5. januar 2010 gravid jaa ) Har ei jente fra før, hvet ikke hva vi får nå. Har ikke tenkt på navn enda )
frk Nilsen Skrevet 5. januar 2010 #21 Skrevet 5. januar 2010 Rekker opp hånden her.... Er 11 uker Har en gutt som blir 2 nå i januar. Blir 2,5 år mellom dem
bondeknøl Skrevet 5. januar 2010 #22 Skrevet 5. januar 2010 Gravid i uke 17, skal vel sikkert på ul snart, blir spennende og se kjønnet! men tror det er jente, har ei jente på 6 1/2 mnd.. navn: Nikoline, Juliane og Edwin...
Gjest Skrevet 5. januar 2010 #23 Skrevet 5. januar 2010 Jeg er! Gravid i uke 27, termin i begynnelsen av april, venter en liten gutt. Skal mest trolig hete Isak. Har en gutt fra før som snart blir to år.
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 5. januar 2010 #24 Skrevet 5. januar 2010 Jeg er Vi får gutt nr 2 i mai Største blir 4 år nå i slutten på januar Har ikke bestemt navn enda. Synes enda et guttenavn er veldig vanskelig. Hadde jentenavnet klart bare
Solskinnsdag Skrevet 6. januar 2010 #25 Skrevet 6. januar 2010 Jupp, jeg er gravid. :-) Venter en liten gutt, hadde termin på mandag, men han ser ut til å ha goood tid enda... :-/ Han skal hete Johannes. :-) Har en liten jente på 2 år og 8 mnd. fra før, hun heter Sara og gleder seg veldig til lillebror kommer ut! :-) Har også en stesønn på 9 år som venter veldig på lillebror. For øyeblikket er vi en litt vel utolmodig familie... klare til å bli ferdig med stooor tung mage og fødsel... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå