Ate,mor til gutt nr3;-) Skrevet 5. januar 2010 #1 Skrevet 5. januar 2010 Alt sto bra til,er i uke 29+0 i dag og han hadde snudd seg å lå med hodet ned alt,men det hadde ikke festet seg. Sf målet lå på 30 nå,hvor høyt har dere andre i samme uke? Jeg er 3gangs fødende å er jo ikke sikkert at hodet fester seg heller.det gjorde det ikke med nr2.begge barna våre ble født i uke 38 så kansje det skjer nå å??hmmm da er det jaggu ikke lenge igjenn så da får vi få iordning ting og tang her;-)
Snuppa! Skrevet 5. januar 2010 #2 Skrevet 5. januar 2010 Uke 29 her også, sf mål 27, er andregangsfødende. Ligger i hodeleie her også, flinke babyene våre:)
Ate,mor til gutt nr3;-) Skrevet 5. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 5. januar 2010 Så bra,dem er så flinke så,fortsett med det nurkene våre hihi...Når har du termin da? Vi har termin 25mars,men jeg trur ikke det går så lenge for etter ul så sa jm at hun la til noen dager fordi han var litt liten....legen,jm min og jeg selv trur at mens termin 8mars passer bedre,men vi får se hehe;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå