Anonym bruker Skrevet 5. januar 2010 #1 Skrevet 5. januar 2010 På Reflex er Brio Happy duovogn nedsatt fra 6697 til 4699,- Er vel et bra tilbud. Den skal kunne brukes til barnet veier 9 kilo. Hvor lenge er det?
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2010 #2 Skrevet 5. januar 2010 jeg har brio happy og har aldri vært så fornøyd.har hatt mange vogner siden jeg har 3 barn og dette er den beste jeg har vært borti. men det kommer litt annpå understellet du velger å ha til. jeg tok det superlette som er sort og som ikke kan byttes rundt med bare et klikk liksom.. dattera mi er 6mnd og har fotsatt plass oppi baggen.regner med at ho har noen mnd igjen oppi den. sender med en link til den jeg har http://www.toffeliten.no/images/2249(29102008).jpg det er hjul som ikke kan punktere og det anbefaler jeg!
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2010 #3 Skrevet 5. januar 2010 Tror jeg kommer til å kjøpe en slik vogn, men vil gjerne ha muligheten til å ta av bagen ofte. NB dette er ikke markedsføring, bare en som lurer på å kjøpe vogn.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2010 #4 Skrevet 5. januar 2010 men når du kjøper vognen så får du med sportsdel UTEN trekk.dette koster rundt 1900 tror jeg..litt merkelig,men det er fordi man kan kombinere med farger og diverse.så da er egentlig ikke prisen så billig for vogna.men jeg anbefaler den på det sterkeste uansett:)
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2010 #5 Skrevet 5. januar 2010 Tror til sjuende og sist at jeg likevel kjøper brukt. Er så mange som ønsker å bli kvitt sine vogner på finn.no, til en ganske billig penge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå