miniK Skrevet 5. januar 2010 #1 Skrevet 5. januar 2010 jeg har ikke opplevd mye smerter i rygg/haleben/hofter tidligere. Men i natt våknet jeg kl. 4 og hadde (har fortsatt) helt forferdeig vondt i den ene hoften, og nedover i det ene benet. Kjennes litt bedre ut når jeg legger ei pute mellom bena, og ligger på den siden jeg ikke har vondt... men fortsatt veldig vondt da også. Kan dette være bekkenløsning? eller tror dere dette vil gå over igjen raskt?? Er 21 uker på vei....
Fifrildi Skrevet 5. januar 2010 #2 Skrevet 5. januar 2010 Kan høres ut som om du har fått isjasnerven i klem (muligens som en følge av at bekkenet ditt har løsnet litt uten at det trenger å være den fryktede bekkenløsningen). Jeg hadde noe tilsvarende tidligere i svangerskapet nemlig. Det gikk ikke over av seg selv og jeg trengte noen kiropraktortimer. Søk på nettet etter tøyeøvelser for smerter fra isjasnerven etc. Det kan hende det er alt du trenger og det jeg fikk beskjed om å gjøre hjemme fra kiropraktor. Har du bekkenløsning vil nok kanskje ikke tøyeøvelsene hjelpe allverdens.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå