Gå til innhold

Vi kjente hodet til bebisen i dag!:-D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare fortelle om det, for det var så gøy:-D

Var hos jordmor i dag, og da viste hun oss hvordan vi kan kjenne hvordan han ligger inni der, og da kunne vi tydelig kjenne hodet! Veldig spesielt og morsomt:-)

Flere som vil dele koselige opplevelser?:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjenner de små føttene til lillegutt rett som det er, er så rart å virkelig kjenne på han,hehe^^ Blir bare mer og mer virkelig at det er en liten skapning inni der :) Hvor langt er du på vei da? Jeg er forresten 31 uker i dag :)

Skrevet

Oi, er du langt på vei da? Jeg er 29 uker og kjente foten igår kveld når jeg satt og slappa av, han sparka ikke, men kjente noe som var der og trykte handa mi ned på magen og kjente en fot, men han trakk den fort til seg når jeg tok på den. Ellers var jeg på innvendig ul og da så vi rett inn i hodet på babyen, ligger med hodeleie. Legen mente det var ei bra hjerne på baby,hehe:)

Skrevet

Hehe, ja det er artig å kjenne de forskjellige kroppsdelene:-D Jeg er 29+2 i dag, og hodet var pittelite, sånn ca en håndfull.-D

Det er sprøtt at det er et levende menneske inni der, jeg synes det er vanskelig å forestille seg. Hadde det sånn med førstemann og. Dette er nr.2:-)

Skrevet

Lillegutt her driver alltid å dytter beina mot siden av magen min, han ligger også med hodet ned men det er ikke festet enda. Jeg pleier å dytte litt tilbake og han bare fortsetter, er moro :) Er 31 uker på vei i dag:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...