Anonym bruker Skrevet 5. januar 2010 #1 Skrevet 5. januar 2010 hvilken uke ca var dere HELT sikre på at det rørte seg der nede? Når det ikke kunne forveksles med luft,men var en baby!
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2010 #4 Skrevet 5. januar 2010 Er usikker på hvor langt jeg er på vei,men kjenner helt tydelig at det er noen der nå.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2010 #5 Skrevet 5. januar 2010 Jeg skjønte aldri det der sprellefisk greiene.. Og følte ikke at det var noe som sprellet der inne.. Hadde "bobler", som kan ha vært luft i uke 17, jordmor sa at dette var spark, men jeg var ikke sikker.. Først fra uke 19\20 kjente jeg ordentlig at det var noe inni der, som faktisk sparket..
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2010 #6 Skrevet 5. januar 2010 HELT sikker var jeg ikke før i uke 21 eller 22.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2010 #7 Skrevet 5. januar 2010 Jeg kjente de første boblene i uke 13 jeg... Er barn nr to, så jeg er veldig sikker på at det er babyen, og ikke luft i magen:) Uke 17 nå, og i går kjente jeg godt en hardere bevegelse, veldig morsomt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå