Anonym bruker Skrevet 5. januar 2010 #1 Skrevet 5. januar 2010 Ville du sagt noe. Jeg er rimelig sikker på at her er det ugler i mosen. Far står som boende alene hos nav og er registrert på en annen adresse i folkeregisteret. Men vet at far bor hjemme med sin samboer og to barn. Er andre ting som også gjør meg skeptisk. Tenker det kan være OS de svindler til seg.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2010 #2 Skrevet 5. januar 2010 Ja, det ville jeg sagt ifra om. Svindler de ikke så finner nav raskt ut av det, og ingen skade har skjedd. Får de penger de ikke har krav på så synes jeg det er råttent gjort mot fellesskapet. Vi betaler ikke skatt for at pengene skal gå til dem som lurer systemet...
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2010 #3 Skrevet 5. januar 2010 Jeg er egentlig ganske så sikker på at de svindler. Er flere ting som skurrer som jeg ikke vil skrive her. Men kan si en ting, snakket med nav og da sa hun jeg snakket med at han stod som boende alene og han betalte kun bidrag til det barnet jeg har med han. Og vet at de har slitt med penger og at han vil ikke betale bidrag for det barnet han har med meg. Er det nav jeg skal snakke med?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå