Gå til innhold

hadde dere møtt ham?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Møtte for en måned siden en kjekk fyr i utlandet, så har vi hatt bra kontakt hver dag siden jeg kom hjem , landet han bor i er ca 1 time unna med fly + noen kjøretimer.. Også sa han at han ville besøke meg nå i januar, jeg vet ikke såå mye om ham. Vi har også sendt en del "naughty" meldinger, nå spurte han om jeg ville ta fly over istedenfor og treffe ham så vi kunne ta inn på et hotell noen dager... Hmm..

Kunne tenkt meg å møte ham men vil ikke han skal tro det er kun for sex.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som om han er gift.

Skrevet

Nei, hadde ikke møtt ham. Tipper det er på grunn av sexen han vil møte deg, så du blir bare skuffet.

Skrevet

alt dette forumet kan brukes til sier bare jeg...er bare her når jeg går gravid jeg ;)

men uansett:hørtes jo spennende å litt (skummelt ut) siden du ikke vet såå mye om han!!

jeg hadde hvertfall gitt beskjed på forhånd at du ikke bare var ute etter sex!!

men hvis magefølelsen sier at det er en bra fyr,så hvorfor ikke reise!?

Skrevet

Ok, hvordan kan jeg svare ham da, kanskje finnes en måte å finne ut av om han er kun ute etter sex eller..?

Skrevet

Skal du fly over til hans hjemby og ligge på hotell? Det skurrer i mine ører...

Skrevet

Nei det er ikke hans hjemby, byen er noen timer unna den byen son er nærmest å fly til..

Ja huff skjønner dette låter ikke bra..

Skrevet

Si det rett ut... "Jeg har lyst til å treffe deg, men synes det virker litt snuskete å møtes på hotell. Jeg håper jeg ikke har gitt inntrykk av at jeg bare er ute etter sex."

Skrevet

Hvorfor skal dere ta inn på hotell i hans hjemland? Hvorfor ikke dra hjemtil ham?

Skrevet

Hvilket land er det snakk om?

Skrevet

UK- storbrittania.

hi

Skrevet

Kan jo spørre hvorfor han ikke kommer hjem til deg?

Skrevet

Alt tyder på at han ser fram til et heite dager på hotell..! Så si at du vil dere skal bo på separate hotellrom, og at du vil bli bedre kjent med han, så kan du jo se om han fortsatt er like interessert da...

Skrevet

Ja, hvorfor ikke??

En helg med mase sex på hotell? Ja takk ;-)

Skrevet

Trist, for jeg fikk det intrykket av at han likte meg veeeeeeeldig godt, men feil kan man ta:-)

hi

Skrevet

Jeg tipper han er gift, og derfor er hotell litt unna hjemmet den beste løsningen for han

Skrevet

Ne han skulle faktisk dit med jobben, vet han reiser mye rundt i landet med jobben. men uansett.. så vet jeg ikke hvordan jeg skal svare ham, føler meg en smule skuffet osv. har ikke svar tham og jeg vet han kommer til å sende mg mld snart og spørre hva som er galt..

Skrevet

Betaler han hotellet? Og turen?

Da kan du jo bare se på det som en shoppingtur med noe attåt...

Skrevet

Hæ? gratis shopping tur og hotell for litt sex??

*Kremt* er ikke billig jeg da..

Skrevet

tips til hva jeg kan skrive til ham?? :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...