Gå til innhold

var på ordinær ultralyd i dag!


Vårspire-2010

Anbefalte innlegg

Tassen satt på rompa! Villle ikke vise om det var jente eller gutt, men termin ble 10 juni! Godt å ha det klart :D Det første samboeren sa når vi kom ut, "da blir det privat UL om to uker, da sitter h*n vel ikke på rompa"! :P Var rart å se, fikk masse bilder, super koselig jordmor som forklarte alt veldig bra. Morsomt. Må tilbake i uke 34 tror jeg det var, pga morkaka forand. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har nok noen rakkerunger i magene våre ;) Bra med termin klart, og at alt annet så bra ut! Har også morkaka foran, men ikke foran mormunn (regner med at du har det siden du skal tilbake på ul).

Vi blir nok å bestille en ul til vi også. Jeg har lyst til å vite om det er gutt eller jente :) Men jeg tror jeg må ha flere som sier at de ser jente for at jeg skal tro på det. Synes liksom at det er rart at en gammel traver som jeg var hos har sett feil..hehe:) Også var jeg blitt overbevist om at det var en liten gutt inni der.. jaja, vi får smøre oss meg tolmodighet. Kan jo være de ikke klarer å se det på senere ul også da.. Dette er spennende altså! Ser for meg at jeg kommer til å måtte spørre ved fødselen hva det ble..hihi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe! ja, er kjedelig å ha lyst til å vite det så vil h*n ikke vise det frem! Bare sitte der med beina opp :P Og det å få to forskjellige svar på må være frustrerende å!! Sa til samboeren at vi kan jo vente til uke 24, for da får vi mer ut av ultralyden. "NEI, det er jo lenge til.. Vil vite det nå!" Han er så søt <3 Men tror ikke jeg klarer å vente heller, kjenner jeg må kjøpe klær! :P

Den er nok "foran mormunn", kan det ende med keisersnitt hvis den ikke flytter seg? Derfor jeg skal tilbake tro? For har mer lyst til å føde vanlig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...