Gå til innhold

Andre som ikke har lagt på seg, 20 uker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hos legen i dag og ble overrakset over at jeg ikke hadde lagt på meg noe (selv etter å ha spist masse i julen..). Veide 62 kg da jeg ble gravid, nå veier jeg 61 kg. Var veldig kvalm de første mnd (men kastet ikke opp), pluss en del sykdom (inkl. omgangssyke), men har spist relativt normalt i det siste.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 17+2, og har ikke lagt på meg.. Jeg veide også 62 da jeg ble gravid og veier nå litt under 61...

Skrevet

Jeg har heller ikke gått opp noe ennå.. Var 61,1 kg før jeg ble gravid, hadde nettopp gått ned til 0 etter første fødsel.

Nå veier jeg vel rundt 60. Gikk ned 3-4 kg da jeg hadde bihule- og ørebetennelse på en gang, og var syk i 12 dager...

Skrevet

heldiggriser!=) har lagt på meg 4 til 5 kilo nå i uke 17. og er ikke akkurat en sylfide fra før, så det skal bli artig å se hvor dette ender...:P klem

Skrevet

Gått ned 12 kg jeg. Har hyperemisis som nekter og gi seg helt. Spyr ikke lenger, men jeg er kvalm og liten matlyst. Blir kvalm hvis jeg spiser for mye og tåler ikke så godt kjøtt. er i uke 21 nå, nå står jeg bom på et sted, magen og ungen vokser jo, men jeg i meg selv blir bare tynnere og tynnere. Rene slankekuren det her for meg, men det gjør meg jo ikke noe så lenge ungen har det bra. Nå veier jeg snart det jeg skal veie. ( uten og være gravid) La på meg mye i forrige svangerskap. Klarte ikke gå ned alle kg og la på meg alt for mye i sommer, men nå er jeg tynn som aldri før=) Sideflesket er borte også=)

Skrevet

HELDIG-GRISER)))) HAR kommet i 8 pluss je og er i uke 25... og vekta er lik nå som da jeg fødte første mann... hvordan skal det ende... synes ikke jeg spiser noe særlig heller men men

Skrevet

Jeg begynte å gå opp i vekt i uke 21, nå er jeg i uke 25 og har gått opp nesten 3 kg. Jeg gikk ned ca 3 kg på grunn av kvalmen på begyenneslen av svangerskapet. Veier 55 kg til vanlig og nå veier jeg 57,7.

Jeg spiser også normalt og ønsker å gå opp i vekt mere enn noe annet, er veldig glad i former fordi jeg får ikke dem til vanlig bare når jeg er gravid :o)

Skrevet

Regner med at kiloene kommer etter hvert..Forrige gang la jeg på meg rundt 12 kg. Var ikke så kvalm i begynnelsen da, og begynte å legge på meg tidligere, men tar det sikkert igjen. Det forsvant heldigvis fort igjen forrige gang, så er ikke så bekymret for å legge på meg litt.

Skrevet

Jeg la heller ikke på meg før jeg rundet 21 uker. Derfra gikk det fort!

I uke 24 hadde jeg gått opp 4 kg, og nå uti uke 25 sikkert en eller to til.

Spiser ikke så himla mye, men magen VOKSER. Det er nesten så jeg merker det og ser det fra dag til dag. Føler meg sprekkferdig allerede;/ Sukk. Men fint mtp den lille da, som trives og vokser;)

Skrevet

Hehe, så det begynner etter uke 21 altså.. Har fått en liten kul på magen, så regner med at babyen får det den trenger. Mannen min sier at jeg har begynt å spise mer i det siste, så kiloene kommer nok snart..

Skrevet

jeg gikk litt ned først, pga kvalme, var vel nede i 55 kg. Nå er jeg tilbake til startvekten på 58kg. Er i uke 22 nå.

Vil egentlig ikke klage jeg, la på meg 25 kilo forrige gang og har ikke noe ønske om dette nå. Er fortsatt ikke i normalvekten min fra forrige sv. skap, blir vel ikke lettere etter enda ett svangerskap... jaja.

Skrevet

Jepp.. Uke 27+2 og ingen vektøkning. Bare 6 kilo i minus gitt... La bare på meg 8 kilo med førstemann, så er spennende å se om det kommer noen kilo snart. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...