Anonym bruker Skrevet 5. januar 2010 #1 Skrevet 5. januar 2010 Nå har noen forskere "funnet ut" at det er oppspinn. Det mener jeg er bare tull, det er kun et spørsmål om å finne det. Og kanskje noen er mer følsomme der enn andre. Selv oppdaget jeg det ikke før jeg var 35 år, men nå er det ikke tvil om at det eksisterer. Men hadde man spurt meg om det samme da jeg var 34, hadde jeg kanskje sagt at jeg ikke trodde det fantes, fordi jeg selv ikke kunne finne det.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2010 #2 Skrevet 5. januar 2010 Tja, jeg får i hvert fall to helt forskjellige orgasmer ved innvendig og utvendig stimulering... I tillegg til at jeg av og til spruter av g-punkt orgasme (eller hva det nå er om g-punktet ikke fins)... Så for min del er det i hvert fall liten tvil om at det er noe der... Om det er g-punkt eller noe helt annet er egentlig ikke så viktig for min del:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå