*LillaMeg* Skrevet 5. januar 2010 #1 Skrevet 5. januar 2010 Var på ordinær ul i begynnelsen av desember.. Skal til legen i februar for kontroll igjen.. Men hva skjer egentlig fremover nå? Skal jeg bare gå til vanlige kontroller for å sjekke urin og blod, for å så vente på fødsel? Føler jeg ikke har noe å se frem til, siden ul har jo vært.. Bare venting igjen.. Man skal jo gå annenhvert til lege og jordmor, hvor lang tid bør det gå mellom jordmor time og legetime? Skal nemlig til legen rundt den 9, og det var da jeg skulle til jordmor og.. Er jo ikke vitsii å ha de så nærme kanskje?
snuppe<3mai10 Skrevet 5. januar 2010 #2 Skrevet 5. januar 2010 Jeg går annenhver gang til lege og jordmor, med ca. 1 mnd mellomrom. Var til lege i dag, og skal til jordmor 2. februar. Vet ikke om det er det vanlige, men tror det var slik i forrige svangerskap også. Litt hyppigere mot slutten synes jeg at jeg husker. Ellers tar jeg kontakt med lege hvis det er noe spesielt (f.eks trenger sykemelding). Er enig i at det mest spennende er ul, har også vært. Skulle ønske de hadde 3D ul i Kristiansand, da ville jeg bestilt time bare for å ha noe å glede meg til.. Vi har heldigvis noe stort å glede oss til til slutt iallefall. Blir fantastisk å holde den lille jenta i armene! I mellomtiden koser jeg meg med å shoppe litt ting til den lille
Maigutt07 + maijente10 Skrevet 5. januar 2010 #3 Skrevet 5. januar 2010 Vanlig å gå til lege og jm med 1 mnd mellomrom ja. Jepp, da er det bare venting. Tida går sakte gitt, 9 mnd er lenge....
*LillaMeg* Skrevet 5. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 5. januar 2010 Okei.. Da får jeg endre jordmor timen da.. Noe å se frem til hvertfall.. Ja, er lenge å vente, men man venter jo på noe godt da.. Syns og det er dumt at de ikke har 3d ul i Kristiansand, er litt langt til tønsberg..
ღMadame_mim ღ Skrevet 5. januar 2010 #5 Skrevet 5. januar 2010 Droppet hele legen etter uke 18 jeg å begynte bare å gå til jm. Synes hun har mye bedre svar på ting og dette med fødsel er jo jm spesialister på! Jeg skal ha en ul til nå i uke 34 jeg da. Ba om det selv. Synes det er betryggende å få vite leie, om hodet er festet osv. Og så er det jo alltid like koselig å se henne :-)
Ccathrine Skrevet 5. januar 2010 #6 Skrevet 5. januar 2010 Jeg har 4 uker imellom ver svangerskap kontroll. Tar alle hos legen. Var hos jordmoren i komunene i uke 14, og jeg vender nok ikke nasen tilbake dit. Jeg stilte et spørsmål og fikk bare som svar "alt sånt tar vi på svangerskapskurs før fødsel, er ikke vits i å engste seg enda", gikk derifra med en tanke som "tusen takk du gjør det lettere for meg å ikke gråte om kveldene".
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 5. januar 2010 #7 Skrevet 5. januar 2010 Hei Husnissa. bare innom en tur, flytter inn hit til fredag, men de har 3-d ul i kr.sand på røntgensenteret. Lykke til.
Vårspire-2010 Skrevet 5. januar 2010 #8 Skrevet 5. januar 2010 til Ccathrine. Det var en virkelig uhyggelig JM! Skjønner godt du ikke vil tilbake dit. Det å høre hjertelyden hver mnd er vel noe å glede seg til. Ta bilder å se magen vokse? Jeg har bare gått til lege nå, men skal til jordmor 18. jan. håper det blir koselig. Førstegangs her, så vet ikke om det er sånnt andre gleder seg til. Orker ikke tenke på hva jeg har å grue meg til enda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå