Anonym bruker Skrevet 5. januar 2010 #1 Skrevet 5. januar 2010 Er 155 cm høyt eller lavt eller gjennomsnittlig?
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2010 #3 Skrevet 5. januar 2010 Jeg er 155 høy,og vil tro det er noe under gjennomsnittet,de fleste er ihvertfall høyere enn meg:) hvorfor lurer du på dette egentlig?
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2010 #4 Skrevet 5. januar 2010 Jeg er bare nysgjerrig, aner ikke hvor høy jeg selv er faktisk..har ikke målt meg på åresvis..men en som jeg leste om som var 155 cm så nysgjerrig..
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2010 #6 Skrevet 5. januar 2010 Jeg som skrev over at jeg er 155. Her hjemme tuller mannen min og jeg om at jeg er en usedvanlig høy dverg!hehe:) veldig lavt tror jeg ikke det er,de fleste er riktignok høyere enn meg,men langtifra så mye at jeg får vondt i nakken av å prate med folk;)
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2010 #7 Skrevet 5. januar 2010 Gjennomsnittshøyden på kvinner i Norge er 168, så det er godt under gjennomsnittet.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2010 #9 Skrevet 5. januar 2010 Er 153 selv, og jeg vet det er lavt siden det kan gå år mellom hver gang jeg møter et voksent menneske som er lavere enn meg :-) Det hjelper å reise til syd-Europa, der er folk mye lavere:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå