Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Strimla svinekjøtt surra sammens med diverse grønnsaker.

Mannen og barna tar ris til og jeg som er på slankern får klare meg med kjøtt og grønt :-)

Gjest Sauen har julekuler på
Skrevet

ytrefilet i en sausaktig greie av fløte og krydder, hiver vel i noe løk og grønnsaker også vil jeg tro. Salat ved siden av. Naturris til mann og unge, jukseris av microsteikt, revet brokkoli med krydder til meg. (Lavkarbo)

Skrevet

Bare jeg og ungene i dag, mannfolket jobber til langt på kveld, så det blir noe så avansert som Pasta Napoli med pølsebiter:P

Skrevet

blomkål, my bad.

Skrevet

kan du utdype jukserisen, sauen???

Skrevet

River blomkålen med rivjern (ikke de fineste rivjernene, de som river litt mer grovt). Pleier å beregne en halv blomkål per person.

Hiver en klatt med margarin, gjerne flytende, i en skål som tåler micro. Så er det bare å hive oppå blomkålen og krydre med salt, pepper og gjerne litt hvitløk. Setter den i microen på full styrke i 5-7 minutter. den skal være litt brun på toppen, litt som sprøsteikt løk. Smak etter 5 minutter og se om den er blitt bra, står den for kort tid blir den for myk og ikke så god.

Lite kalorier, lite karbohydrater og en grei erstatning for ris. Bør helst spises med noe sausaktige greier til da, ellers blir den litt kjedelig på smak :-)

Skrevet

idag skal vi ha hjemmelagetpizza med salt:)

Skrevet

Hjemmelaget pizza med salt eller salat??? :o)

Skrevet

hehe, var litt kjapp til å skrive der:-) salat blir det vettu!

Skrevet

Hos oss blir det kyllingfile med sursøt saus og ris

Skrevet

Ovnsbakt laks med peanøtt "pesto" og brokkoli. Far og ungene skal ha ris til;-)

Skrevet

Kyllingsuppe.

Ovnsbakte en diger kylling i går, og har masse rester.

Men nå hadde jeg thaisuppe til lunsj, og har egentlig lyst på noe med mer mat i.. hmmm..

Skrevet

Har akkurat tatt tre store brød ut av ovnen, så her blir det hjemmebakt brød og omelett med baconterninger.

Skrevet

skulle ønske jeg hadde masse grønnsaker til å lage en hjemmelaget suppe.men det har jeg ikke. og har unger hjemme i dag.så da får man lage av det som er.. blir vel ytrefilet med ris. tror det er det som er i huset..

må nok snart på handling ja!!

Skrevet

Omelett i grovt hamburgerbrød med salat,tomat og pepperonipølse:-)

Skrevet

Linsegryte med gulrot, løk og div krydder, litt kylling og naturris.

Har kjøpt inn linser, bønner og hummus- er blakk så får prøve noen billige og dryge proteiner...

Spent på hva mini synes om mors nye linje, masse grønt og belgfrukter ;)

Skrevet

hos oss blir det så enkelt som fullkornspasta med kjøttdeig..

Skrevet

enten stekt eller kokt fisk...med poteter og grønnsaker til...

Skrevet

her blir det stekt kylling med bacon, eple, karri, paprika, chili, løk og det som er i huset.. og hjemmelaget potetmos:)

Blir nok mer kokte grønnsaker osv når lillemann blir større og skal spise det samme som oss..

Skrevet

Fiskekaker med bacon og ost, kokte poteter, revet gulrot og brun saus

(bare til gubben)

Til dessert blir det fruktsalat (må få spist opp frukten vi har liggende)

Skrevet

Lillegutt ville ha havregrynsgrøt til middag i dag:) Greit for min del, siden sambo er på jobb. Har laget pizzasnurr og tomatbrød til kvelds:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...