lille je Skrevet 5. januar 2010 #1 Skrevet 5. januar 2010 Vi fikk kaffemaskin til jul (jippi) av merket Gaggia. Den bruker Caffitaly kapsler. Saken er at jeg syns alle jeg hittil har prøvd er så innmari sterke, eller har en beisk ettersmak... Jeg drikker lite kaffe og er ikke så hardbarka, så jeg trenger tips om kapsler som gir en litt mildere kaffesmak... Det må da finnes noe sånt?
playground princess Skrevet 5. januar 2010 #3 Skrevet 5. januar 2010 Joda, men har kaffemaskin som bruker kaffebønner =)
Arbeidsjernet og lille fjompen Skrevet 5. januar 2010 #4 Skrevet 5. januar 2010 Gaggia har sikkert en hjemmeside eller noe som forteller om styrken og smaken på de ulike kapslene? Evt. en importør som kan fortelle deg litt?
Sylteflesk Skrevet 5. januar 2010 #5 Skrevet 5. januar 2010 Men altså, hvis du ikke drikker kaffe til vanlig og ikke er hardbarka, så er jo espresso faktisk ganske sterkt. Da burde du kanskje heller drikke vanlig traktekaffe? Eller ha melk i?
lissiliz❤tassen❤lillesøster Skrevet 5. januar 2010 #6 Skrevet 5. januar 2010 vi har nespresso maskin(er vel noe i den duren det heter) og da følger det med en bok/hefte om de forskjellige kaffesmakene. her går det fra 1-10(om jeg husker rett) 4-5 er sånn vanlig. men på min kan man stille inn hvor mye vann jeg vil ha til hver kopp, kanskje du kan ta litt mer vann om du syntes den er sterk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå