Tone321 Skrevet 5. januar 2010 #1 Skrevet 5. januar 2010 Sikkert noen som har spurt om det før, men finner ikke svar. Er det lov å få besøk på sykehotellet på Ullevål av andre en barnefar etter fødselsen? Kan min sønn på 2 år komme på besøk? Føder snart og lurer veldig på dette. I tilfelle man havner på barselsavdeling, er det lov med besøk der? Skjønner ikke hvordan jeg skal klare meg uten sjarmtrollet mitt i flere dager...
entil :) Skrevet 5. januar 2010 #2 Skrevet 5. januar 2010 På hotellet kan du ha besøk av akkurat hvem du vil og når du vil På barsel kan du ha besøk av barnefar og egne barn, men kun i visitt-tiden.
Tone321 Skrevet 5. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 5. januar 2010 Takk for svar. Det var hyggelig å høre:)
mrs. m Skrevet 5. januar 2010 #4 Skrevet 5. januar 2010 Jeg fødte på Ullevål i november og lå på sykehushotellet. Da hadde vi ikke lov til å få besøk av noen....verken fra søsken eller familie. Bare barnefaren kunne være der. Men denne regelen har kanskje endret seg siden da...det vet jeg ikke. Håper det har endret seg....jeg synes det var veldig kjedelig å ikke kunne få besøk av dattera mi. :-)
Ranni Skrevet 6. januar 2010 #6 Skrevet 6. januar 2010 Det tror jeg nok absolutt var på grunn av SI, ja. Fødte i april og lå på hotellet - hele familien på besøk i tur og orden. Kunne møtes nede i kafeen/resepsjonsområdet (bare trille babyen i sengen sin), eller ta dem med opp på rommet. Syntes det var veldig fint å være på hotellet. Lykke til!!
mrs. m Skrevet 6. januar 2010 #7 Skrevet 6. januar 2010 Ja - det var pga svineinfluensaen at vi ikke hadde lov med besøk i november.....glemte å nevne det :-)
Pompel Skrevet 6. januar 2010 #8 Skrevet 6. januar 2010 fødte for 2 uker siden og bodde på Ullevål hotel. Fortsatt ikke lov til å motta gjester pga svineinfluensa. Heller ikke ta med baby til kafeen for å møte gjester der.
Tone321 Skrevet 9. januar 2010 Forfatter #9 Skrevet 9. januar 2010 Hørte at Rikshospitalet har begynt å slippe inn vaksinerte søsken. Noen som vet om det samme gjeler Ullevål nå?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå