Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sikkert noen som har spurt om det før, men finner ikke svar.

Er det lov å få besøk på sykehotellet på Ullevål av andre en barnefar etter fødselsen? Kan min sønn på 2 år komme på besøk? Føder snart og lurer veldig på dette. I tilfelle man havner på barselsavdeling, er det lov med besøk der? Skjønner ikke hvordan jeg skal klare meg uten sjarmtrollet mitt i flere dager...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På hotellet kan du ha besøk av akkurat hvem du vil og når du vil :) På barsel kan du ha besøk av barnefar og egne barn, men kun i visitt-tiden.

Skrevet

Takk for svar. Det var hyggelig å høre:)

Skrevet

Jeg fødte på Ullevål i november og lå på sykehushotellet. Da hadde vi ikke lov til å få besøk av noen....verken fra søsken eller familie. Bare barnefaren kunne være der.

Men denne regelen har kanskje endret seg siden da...det vet jeg ikke.

Håper det har endret seg....jeg synes det var veldig kjedelig å ikke kunne få besøk av dattera mi.

:-)

Skrevet

Det må ha vært pga svineinfluensaen?

Skrevet

Det tror jeg nok absolutt var på grunn av SI, ja. Fødte i april og lå på hotellet - hele familien på besøk i tur og orden. Kunne møtes nede i kafeen/resepsjonsområdet (bare trille babyen i sengen sin), eller ta dem med opp på rommet. Syntes det var veldig fint å være på hotellet.

Lykke til!!

Skrevet

Ja - det var pga svineinfluensaen at vi ikke hadde lov med besøk i november.....glemte å nevne det :-)

Skrevet

fødte for 2 uker siden og bodde på Ullevål hotel. Fortsatt ikke lov til å motta gjester pga svineinfluensa. Heller ikke ta med baby til kafeen for å møte gjester der.

Skrevet

Hørte at Rikshospitalet har begynt å slippe inn vaksinerte søsken. Noen som vet om det samme gjeler Ullevål nå?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...